Julia 9 måneder! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

lycly

Krussedulle skriver:

Gal en charmebøf du har fået! .. Hvor er hun bare sød!!

Taak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

emsaroto

hun er da for super lækker! 

Anmeld

17. april 2012

Dansker I Holland

LunaLykke skriver:

Så blev min lille pige 9 måneder. 9 MÅNEDER! Shit. Det går da bare alt for stærkt!

Hun er bare super skøn og nem. Hun er altid glad, græder kun når det går lidt for langsomt med flasken

Hun har pt. kun fået 1 tand så jeg frygter hver dag at de næste skal komme væltende en efter en.. For det var et rent mareridt med den ene tand hun har nu! Men det tager vi med

Nå, I får lige lidt billeder af min store og alt for hurtigt-voksende pige!

Åhhh hvor er hun altså bare kær og smuk Tillykke med de 9 mdr Forresten skal du ikke ønske dig at det tager en krig mellem tænderne kommer

Fordi Nikita fik de første 2 i undermunden da hun var 6 mdr, og 4 mdr efter 2 i overmunden og 2 mere i overmunden. Nu har hun fået en kindtand og plus de 3 andre kindtænder er på vej. Ligeså snart vi har pause fra tænderne eller tror det, så opdager vi en er ved og bryde igennem igen.. OG det er bestemt ikke sjovt. Men hellere at hun får dem hurtigt end at man skal vente år på de kommer

Anmeld

17. april 2012

Camillago

Dejlig pige- tillykke med hende.

Jeg kan regne ud, at vores piger følges ad. Min yngste er født 26.7. og bliver altså 9 mdr gammel i næste uge. Det går alt for stærkt - jeg kan slet ikke følge med ...

Og her er ingen tænder endnu. Jeg har længe sagt, at de snart på komme frem, så en skønne dag er de der vel.

Anmeld

17. april 2012

lycly

Camillago skriver:

Dejlig pige- tillykke med hende.

Jeg kan regne ud, at vores piger følges ad. Min yngste er født 26.7. og bliver altså 9 mdr gammel i næste uge. Det går alt for stærkt - jeg kan slet ikke følge med ...

Og her er ingen tænder endnu. Jeg har længe sagt, at de snart på komme frem, så en skønne dag er de der vel.

Tusind tak

Ja, så er de jo stort set jævnaldrende
Jeg har altid hørt, at når de får tænder forholdsvis sent, så kommer de lige i rap. Og det synes jeg virker lidt uoverskueligt, hvis det kommer til at gøre ondt hver gang

Anmeld

17. april 2012

lycly

Dansker I Holland skriver:

Åhhh hvor er hun altså bare kær og smuk Tillykke med de 9 mdr Forresten skal du ikke ønske dig at det tager en krig mellem tænderne kommer

Fordi Nikita fik de første 2 i undermunden da hun var 6 mdr, og 4 mdr efter 2 i overmunden og 2 mere i overmunden. Nu har hun fået en kindtand og plus de 3 andre kindtænder er på vej. Ligeså snart vi har pause fra tænderne eller tror det, så opdager vi en er ved og bryde igennem igen.. OG det er bestemt ikke sjovt. Men hellere at hun får dem hurtigt end at man skal vente år på de kommer

Tusind tak!

Ja, et eller andet sted vil jeg også helst bare have det overstået med de tænder. Men hvis hun bliver ligeså umulig som med den ene tand, ved samtlige nye tænder, så bliver det nogle meget laange uger

Anmeld

18. april 2012

MariaJ

Hvor er hun sød. Dejlige billeder

Anmeld

18. april 2012

Mother-love

Nurhh hvor er hun bare skøn. Puha ja jeg synes også tiden går stærkt isabella er 10,5 mdr nu.
Synes da også lige du havde født. Griner tiden går alt for stærkt.

Anmeld

20. april 2012

Dansker I Holland

LunaLykke skriver:

Tusind tak!

Ja, et eller andet sted vil jeg også helst bare have det overstået med de tænder. Men hvis hun bliver ligeså umulig som med den ene tand, ved samtlige nye tænder, så bliver det nogle meget laange uger

Hehe det kan vi KUN blive MEGET enige om smiler.. det er desværre en tid alle børn skal igennem og self osse forældrene.. Men det kan heller ikke altid være rosenrødt at være mor hihi..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.