Julia 9 måneder! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
18 svar
0 synes godt om
17. april 2012

lycly

Så blev min lille pige 9 måneder. 9 MÅNEDER! Shit. Det går da bare alt for stærkt!

Hun er bare super skøn og nem. Hun er altid glad, græder kun når det går lidt for langsomt med flasken

Hun har pt. kun fået 1 tand så jeg frygter hver dag at de næste skal komme væltende en efter en.. For det var et rent mareridt med den ene tand hun har nu! Men det tager vi med

Nå, I får lige lidt billeder af min store og alt for hurtigt-voksende pige!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Maja_4000

Hvor ér hun bare sød altså !
Og hvor er det vildt .. Jeg synes lige du har født  

Anmeld

17. april 2012

Janni.

Åh hvor er hun skøn..

Anmeld

17. april 2012

lycly

Maja_4000 skriver:

Hvor ér hun bare sød altså !
Og hvor er det vildt .. Jeg synes lige du har født  

Tak

Øh ja, det synes jeg så også!

Anmeld

17. april 2012

Maja_4000

LunaLykke skriver:

Tak

Øh ja, det synes jeg så også!

Haha Det bliver ikke bedre med tiden Jeg føler det som igår at jeg fik Caroline i armene for første gang og nu er hun 16 måneder

Anmeld

17. april 2012

Nettemor

Nårh..  En ægte lille charmebøf!

Vildt at tænke på at hun er 9 mdr! 9 mdr! Det er jo lige så længe som du gik gravid med hende Er tiden bare gået hurtigere efter hun er blevet født eller hvad?

Anmeld

17. april 2012

lycly

Maja_4000 skriver:

Haha Det bliver ikke bedre med tiden Jeg føler det som igår at jeg fik Caroline i armene for første gang og nu er hun 16 måneder

Det er møguretfærdigt!

Anmeld

17. april 2012

lycly

Nettemor skriver:

Nårh..  En ægte lille charmebøf!

Vildt at tænke på at hun er 9 mdr! 9 mdr! Det er jo lige så længe som du gik gravid med hende Er tiden bare gået hurtigere efter hun er blevet født eller hvad?

Det har jeg faktisk gået og tænkt rigtig meget over, at hun jo faktisk har været i længere tid ude i verden, end inde i maven

Men ja, det er som om der er kommet færre timer i døgnet og færre dage i måneden. Det meget mærkeligt

Anmeld

17. april 2012

Nettemor

LunaLykke skriver:

Det har jeg faktisk gået og tænkt rigtig meget over, at hun jo faktisk har været i længere tid ude i verden, end inde i maven

Men ja, det er som om der er kommet færre timer i døgnet og færre dage i måneden. Det meget mærkeligt

Ja jeg havde det på samme måde. Især da Sebastian var 14 dage gammel (gik 14 dage over tid) De sidste 14 dage af min graviditet var meget længere end de første 14 dage af hans liv. Og igen da han blev 9 mdr og da han blev 1 år.

Anmeld

17. april 2012

Krussedulle

LunaLykke skriver:

Så blev min lille pige 9 måneder. 9 MÅNEDER! Shit. Det går da bare alt for stærkt!

Hun er bare super skøn og nem. Hun er altid glad, græder kun når det går lidt for langsomt med flasken

Hun har pt. kun fået 1 tand så jeg frygter hver dag at de næste skal komme væltende en efter en.. For det var et rent mareridt med den ene tand hun har nu! Men det tager vi med

Nå, I får lige lidt billeder af min store og alt for hurtigt-voksende pige!

Gal en charmebøf du har fået! .. Hvor er hun bare sød!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.