Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fam.Nielsen skriver: Sikke en varm velkomst at få, så føler man sig allerede som den manglende puslespilsbrik Lunalykke og Nettemor: jeg tror I har fat i noget der, jeg var ellers på vej i kanen, men hov jeg sidder her endnu LR85: Jo jeg har prøvet en del, men ikke en af dem har været ens De store giver mig flere og flere grå hår jo ældre de bliver (frede har ADHD og hansen tror hun er teenager) Margrethe min tumling, hun er.... hun skal opleves Og lille Isabella er præmatur, så der er hele tiden noget jeg i tvivl om Så de er heldigvis helt specielle hver og en
Sikke en varm velkomst at få, så føler man sig allerede som den manglende puslespilsbrik
Lunalykke og Nettemor: jeg tror I har fat i noget der, jeg var ellers på vej i kanen, men hov jeg sidder her endnu
LR85: Jo jeg har prøvet en del, men ikke en af dem har været ens De store giver mig flere og flere grå hår jo ældre de bliver (frede har ADHD og hansen tror hun er teenager) Margrethe min tumling, hun er.... hun skal opleves Og lille Isabella er præmatur, så der er hele tiden noget jeg i tvivl om Så de er heldigvis helt specielle hver og en
Wow, ja men fedt a du stadig kan blive i tvivl og spørge om råd. Og fedt a du alligevel har kendskab til mange forskellige ting, som du kan komme med dine indput til.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128