Mens min baby stadig er baby :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.179 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Fam.Nielsen

Hej Derude

Jeg er ny her på baby.dk og jeg kommer nok til at lave en masse kludder. Men man skal jo starte et sted hvis jeg skal lære det

Jeg har et stykke tid fulgt med fra sidelinjen, men har først idag haft mod på at prøve

Jeg ved ikke lige hvor meget jeg skal fortælle om mig selv her, men jeg er 33 år, gift med Peter på 34 år, sammen har vi Margrethe på 2 år og Isabella på 8 måneder. Udover de to små, har jeg fra et tidligere ægteskab to store dejlige unger, Frederik på 13 (19.maj) og Hanne på 11 år (9.juni)

Jeg ved ikke hvad jeg forventer af at blive en del af baby.dk, andet end jeg glæder mig til at blive en del af jeres oplevelser, og være med til at dele mine/vores oplevelser med jer

Og hvem ved måske nye venskaber

De varmeste forårshilsner fra

Susie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Mille83

Fam.Nielsen skriver:

Hej Derude

Jeg er ny her på baby.dk og jeg kommer nok til at lave en masse kludder. Men man skal jo starte et sted hvis jeg skal lære det

Jeg har et stykke tid fulgt med fra sidelinjen, men har først idag haft mod på at prøve

Jeg ved ikke lige hvor meget jeg skal fortælle om mig selv her, men jeg er 33 år, gift med Peter på 34 år, sammen har vi Margrethe på 2 år og Isabella på 8 måneder. Udover de to små, har jeg fra et tidligere ægteskab to store dejlige unger, Frederik på 13 (19.maj) og Hanne på 11 år (9.juni)

Jeg ved ikke hvad jeg forventer af at blive en del af baby.dk, andet end jeg glæder mig til at blive en del af jeres oplevelser, og være med til at dele mine/vores oplevelser med jer

Susie

Velkommen til 

Anmeld

17. april 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Fam.Nielsen skriver:

Hej Derude

Susie

Det var da dejligt, velkommen til,

Anmeld

17. april 2012

serinasmor

Fam.Nielsen skriver:

Hej Derude

Susie

Velkommen

Anmeld

17. april 2012

Janni.

Velkommen til. Håber du bliver glad for baby.dk

Anmeld

17. april 2012

crille

Også velkommen til herfra. Håber du finder havd du søger. Her er helt sikkert mange gode råd og spændende tanker at modtage, læse om, give videre. 

Anmeld

17. april 2012

Nettemor

Velkommen til

Advarsel : Baby.dk er stærkt vanedannende

Anmeld

17. april 2012

lycly

Velkommen til! Er sikker på at du nok skal blive glad for at være her - advarer lige om at siden er ret så vanedannende

Anmeld

17. april 2012

LR85

Jamen så hjertelig velkommen til. 

Du kommer jo med en masse erfaring

Anmeld

17. april 2012

Fam.Nielsen

Sikke en varm velkomst at få, så føler man sig allerede som den manglende puslespilsbrik  

Lunalykke og Nettemor: jeg tror I har fat i noget der, jeg var ellers på vej i kanen, men hov jeg sidder her endnu

LR85: Jo jeg har prøvet en del, men ikke en af dem har været ens  De store giver mig flere og flere grå hår jo ældre de bliver (frede har ADHD og hansen tror hun er teenager)   Margrethe min tumling, hun er.... hun skal opleves  Og lille Isabella er præmatur, så der er hele tiden noget jeg i tvivl om Så de er heldigvis helt specielle hver og en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.