dreng str. 74

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18. april 2012

malo

Jeg har det der vidst nok hedder en bøllehat. Men hvis du har en kasket der ligesom er lidt længere i nakken så er jeg også interesseret i det

Så har jeg fundet lidt tøj frem.

Billede 1: Kasketter: Friends, camouflage, str. 74-86 (9 måneder-1 1/2 år), Osh Kosh, Brun med blå indeni, str. 2-4 år (men er ikke så stor), Coop, beige, str. 74-86 (48 cm), Name it bøllehat, Hawaii style, str. 80-86.

Billede 2 +3: Wheat hørbukser, str. 74, Wheat petroleum, str. 74

Billede 4: Ticket to heaven overalls, 3/4 længde, str. 74, Osh Kosh shorts, 6-9 måneder.

Billede 5: Osh kosh heldragt med korte ærmer og ben, str. 12 måneder

Billede 6: T-shirts, Osh Kosh, str. 18 måneder

Billede 7: T-shirts, grå str. 18 måneder, blå med elefant, str. 12 måneder, lyseblå med Dumbo, str 2 (men svarer nærmere til en str. 1-1 1/2 år.

Det er vasket i Neutral, og kommer fra røg- og dyrefrit hjem.

Bare byd 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
malo skriver:

Billede 1: Kasketter: Friends, camouflage, str. 74-86 (9 måneder-1 1/2 år), Osh Kosh, Brun med blå indeni, str. 2-4 år (men er ikke så stor), Coop, beige, str. 74-86 (48 cm), Name it bøllehat, Hawaii style, str. 80-86.

Billede 4: Ticket to heaven overalls, 3/4 længde, str. 74, Osh Kosh shorts, 6-9 måneder.

Billede 7: T-shirts, grå str. 18 måneder, blå med elefant, str. 12 måneder, lyseblå med Dumbo, str 2 (men svarer nærmere til en str. 1-1 1/2 år.

Bare byd 

billeder er på vej

ih sikke meget. men bliver i tvivl om størrelserne. min dreng er kun lige blevet 7 måneder igår. bruger for det meste str. 74.

nu har du srevet i måneder og det meste er over de 7 måneder?

Anmeld

18. april 2012

malo

mor:) skriver:

ih sikke meget. men bliver i tvivl om størrelserne. min dreng er kun lige blevet 7 måneder igår. bruger for det meste str. 74.

nu har du srevet i måneder og det meste er over de 7 måneder?

Ja, men det er fordi det meste af det står i måneder. Men du kan bare sige til, så skal jeg nok tage nogle mål Jeg vil sige, at det der står 12-18 måneder ved brugte min søn da han var 1 år, han var ikke speciel lang, men lidt rund i det.

Anmeld

18. april 2012

malo skriver:

Ja, men det er fordi det meste af det står i måneder. Men du kan bare sige til, så skal jeg nok tage nogle mål Jeg vil sige, at det der står 12-18 måneder ved brugte min søn da han var 1 år, han var ikke speciel lang, men lidt rund i det.

okay. viser lige min kæreste det og så skrive jeg lige efter desperate housewifes

Anmeld

18. april 2012

malo

okay. viser lige min kæreste det og så skrive jeg lige efter desperate housewifes

Bare i orden

Anmeld

19. april 2012

malo skriver:

Bare byd 

hvad skal du have for billede 3, 4 og 5?

Min svigermor har lige skrevet at hun har købt nogle t-shirts så dem behøver jeg ikke foreløbig

Anmeld

19. april 2012

malo

hvad skal du have for billede 3, 4 og 5?

Min svigermor har lige skrevet at hun har købt nogle t-shirts så dem behøver jeg ikke foreløbig

Hvad siger du til 170 pp? Ticket to Heaven overalls er nemlig aldrig brugt.

Anmeld

19. april 2012

malo skriver:

Hvad siger du til 170 pp? Ticket to Heaven overalls er nemlig aldrig brugt.

Hvis du smider en kasket med det der halløj til nakken oveni så er det en deal

Anmeld

19. april 2012

malo

Hvis du smider en kasket med det der halløj til nakken oveni så er det en deal

Det er i orden, hvilken en skal det være? Den beige er den mindste, den er ikke særlig stor, den brune og blå er den største.

Anmeld

19. april 2012

malo skriver:

Det er i orden, hvilken en skal det være? Den beige er den mindste, den er ikke særlig stor, den brune og blå er den største.

står der str. i dem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.