Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
søger sommertøj til dreng str. 74.
skriv hvis du har noget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mor:) skriver: søger sommertøj til dreng str. 74. skriv hvis du har noget
Hej,
Min ene dreng havde dette sæt på nogle gange i sommer.
Det er til salg her...
*A* skriver: Hej, Min ene dreng havde dette sæt på nogle gange i sommer. Det er til salg her...
det er et sødt sæt, men jeg er ikke til den orange farve. Selvom det kun er nogle striber.Men ellers tak
mor:) skriver: det er et sødt sæt, men jeg er ikke til den orange farve. Selvom det kun er nogle striber.Men ellers tak
jeg mener jeg har nogle tshirts og shorts liggende. skal jeg kigge
Piva skriver: jeg mener jeg har nogle tshirts og shorts liggende. skal jeg kigge
gerne
Jeg kan lige kigge i nogle kasser i aften, jeg har en masse kortærmede t-shirts og sommerbukser, er du interesseret i det? Har også kortærmede bodyer.
malo skriver: Jeg kan lige kigge i nogle kasser i aften, jeg har en masse kortærmede t-shirts og sommerbukser, er du interesseret i det? Har også kortærmede bodyer.
nej har ingen kortærmede bodyer. har 3 t shirts og et par shorts.
Vi skal til Spanien om 3 uger. Så du må meget gerne kigge
mor:) skriver: nej har ingen kortærmede bodyer. har 3 t shirts og et par shorts. Vi skal til Spanien om 3 uger. Så du må meget gerne kigge
Det gør jeg:-) Har du sommerhat?
malo skriver: Det gør jeg:-) Har du sommerhat?
Jeg har det der vidst nok hedder en bøllehat. Men hvis du har en kasket der ligesom er lidt længere i nakken så er jeg også interesseret i det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128