Barselsgave ønsker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

EKBJ

MissTas skriver:

gavekort til fotografering af den lille de har sådan nogle tilbud ved forskellige fotografer.. månedsbilleder indtil den lille er 1 år fx

Fantastisk idé!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Guldimaven

Jeg har bare sagt, tøj fra str 62 og op.. Når der er nogle der har spurgt!

Anmeld

17. april 2012

MariaJ

Vi ønskede os ikke noget, men fik især tøj.  Du kan jo tænke over om der er noget tøj I ikke har så meget af (fx i de næste par størrelser). Vi fik fx en fleecedragt og et par skindfutter, der var for store, men som blev brugt næsten hele hendes første vinter (nok den gave vi endte med at bruge allermest). Ellers legetøj, hvis I ikke har købt alt for meget selv (måske også ting til lidt senere) eller gavekort som andre foreslår.

Anmeld

17. april 2012

MaleneJensen

EKBJ skriver:

Har i tænkt over hvad i ønsker jer i barselsgave? Jeg har 3 uger til termin og min kærestes familie bliver ved med at be og ønsker.. og ved virkelig ikke hvad jeg skal ønske mig til den bette?

Hvad har i ønsket jer? 

(Hvad ønskede i jer da i fik jeres søn/datter?)

En barnets bog Fik en da jeg fik min datter til hende og er så glad for den, så kan hun jo selv læse om sig selv den dag hun bliver så gammel

Anmeld

17. april 2012

L&V

EKBJ skriver:

Har i tænkt over hvad i ønsker jer i barselsgave? Jeg har 3 uger til termin og min kærestes familie bliver ved med at be og ønsker.. og ved virkelig ikke hvad jeg skal ønske mig til den bette?

Hvad har i ønsket jer? 

Af vores forældre fik vi trip trap stol. seng, puslebord, tøjskab og bæresele og en opsparingskonto. Af venner og bekendte fik vi tøj og legetøj.. Hvis jeg sku ha ønsket mig noget så sku det være månedes foto

Anmeld

18. april 2012

EKBJ

MaleneJensen skriver:

En barnets bog Fik en da jeg fik min datter til hende og er så glad for den, så kan hun jo selv læse om sig selv den dag hun bliver så gammel

Jeg er igang med at skrive barnets bog! :-) det er så hyggeligt. 

Anmeld

18. april 2012

DitteMarie

Lækre børnebøger, sengetøj, håndklæder- hjælp til græsslåning, vinduespudsning, færdig middagsretter til fryseren el lig, I får nok at se til

Anmeld

18. april 2012

MaleneJensen

EKBJ skriver:

Jeg er igang med at skrive barnets bog! :-) det er så hyggeligt. 

ja det er rigtig hyggeligt

Anmeld

18. april 2012

Røverdatter

EKBJ skriver:

Hvad har i ønsket jer? 

Vi ønskede os en slynge - den fik vi dog først i julegave (3 måneder efter fødslen). Og ellers havde vi ikke rigtig nogle ønsker- Vi fik en del tøj, en bidering og lidt penge... Kan faktisk ikke huske hvad vi ellers har fået... 

Men en slynge er en rigtig dejlig én at have. Vi har en ringslynge, men ønsker mig en fastvikle. Der findes mange forskellige slags, så du gør bedst i at udvælge en type (hvis du selvfølgelig er hooked på sådan én!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.