Barselsgave ønsker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.703 visninger
18 svar
0 synes godt om
17. april 2012

EKBJ

Har i tænkt over hvad i ønsker jer i barselsgave? Jeg har 3 uger til termin og min kærestes familie bliver ved med at be og ønsker.. og ved virkelig ikke hvad jeg skal ønske mig til den bette?

Hvad har i ønsket jer? 

(Hvad ønskede i jer da i fik jeres søn/datter?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Gry91

Hvis i mangler nogle ting kan i evt ønske jer det

ellers ønskede vi os legetøj til Oliver og tøj i større størrelser, vi havde jo alt det tøj vi behøvede i de små størrelser til de første måneder så på den måde var tøjgaverne ikke "i overskud"

Anmeld

17. april 2012

MorDk

Vi ønskede os ikke noget? Troede ikke man decideret ønskede sig noget? Vores familie kom selv med det de sys vi "havde brug for" *S*

Anmeld

17. april 2012

EKBJ

MorDk skriver:

Vi ønskede os ikke noget? Troede ikke man decideret ønskede sig noget? Vores familie kom selv med det de sys vi "havde brug for" *S*

Det troede jeg nemlig heller ikke man gjorde.. 

Men de vil åbenbart have nogle ønsker 

Anmeld

17. april 2012

Mamalou

Vi lavede ikke en ønskeseddel, men jeg kan komme med nogle af de ting som vi fik

Aktivitetstæppe.

Tøj, både i små og store størrelser. 

Bamser.

Legetøj.

Sengetøj.

Baby alarmer.

Penge.

Jeg kan godt huske, hvor svært det var at komme med ønsker. Det synes jeg stadig det kan være, nu hvor ønskesedlen til et års fødselsdagen skal skrives.

Held og lykke med den forestående fødsel.

Vh. Louise

Anmeld

17. april 2012

EKBJ

Mamalou skriver:

Vi lavede ikke en ønskeseddel, men jeg kan komme med nogle af de ting som vi fik

Aktivitetstæppe.

Tøj, både i små og store størrelser. 

Bamser.

Legetøj.

Sengetøj.

Baby alarmer.

Penge.

Jeg kan godt huske, hvor svært det var at komme med ønsker. Det synes jeg stadig det kan være, nu hvor ønskesedlen til et års fødselsdagen skal skrives.

Held og lykke med den forestående fødsel.

Vh. Louise

Babyalarm!!.. det skriver jeg lige ned.. men troede det var en lidt for stor ting at ønske sig i barselsgave.. 

Anmeld

17. april 2012

MorDk

Joo... nu jeg tænker over det... så spurgte min far os om der var noget vi manglede til Bassen... 

Hehe og der kom vi da med nogle ønsker *S* Havde jeg bare lige glemt!

Anmeld

17. april 2012

Mamalou

EKBJ skriver:

Babyalarm!!.. det skriver jeg lige ned.. men troede det var en lidt for stor ting at ønske sig i barselsgave.. 

Vi fik dem af min mor, som var lidt panikken over, at hun ikke vidste hvad hun skulle give os. 

Vi fik supernova'erne, men jeg vil anbefale dig at gå efter en phillips med DECT teknologi. De kan ikke gå ind over hinandens frekvens og så koster de halv pris af supernova'erne. 

Du kan også ønske dig gavekort til ønskebørn eller lign. Det fik vi nemlig også, og det var godt at have til de ting man pludselig står og mangler

Anmeld

17. april 2012

MissTas

EKBJ skriver:

Har i tænkt over hvad i ønsker jer i barselsgave? Jeg har 3 uger til termin og min kærestes familie bliver ved med at be og ønsker.. og ved virkelig ikke hvad jeg skal ønske mig til den bette?

Hvad har i ønsket jer? 

(Hvad ønskede i jer da i fik jeres søn/datter?)

gavekort til fotografering af den lille de har sådan nogle tilbud ved forskellige fotografer.. månedsbilleder indtil den lille er 1 år fx

Anmeld

17. april 2012

EKBJ

Mamalou skriver:

Vi fik dem af min mor, som var lidt panikken over, at hun ikke vidste hvad hun skulle give os. 

Vi fik supernova'erne, men jeg vil anbefale dig at gå efter en phillips med DECT teknologi. De kan ikke gå ind over hinandens frekvens og så koster de halv pris af supernova'erne. 

Du kan også ønske dig gavekort til ønskebørn eller lign. Det fik vi nemlig også, og det var godt at have til de ting man pludselig står og mangler

Vi mangler babyalaram så det er helt sikkert en af ønskerne på vores ønskeseddel

Gavekort var en god ide!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.