Hvad gør i for at forkæle jer selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. april 2012

bobbles

ja?

nu har jeg jo tabt mig helt vildt meget og er blevet mere feminin efter mit vægttab også fordi jeg endelig kan passe normal pige tøj igen  så har valgt at jeg i næste uge skal have extension i håret, for søren da min kæreste har næsten længere hår end mig hehe  så det glæder jeg mig helt vildt til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

MortilElias2010

Ork det er ved at være en sjældenhed!  Jeg køber oftest noget der kan glæde os alle tre f.eks super lækker madtilberedning og anretning,  men skal jeg flotte mig så bliver det et langt varmt bad, en tur på MacD og en cult  Og alenetid. 

Tillykke med vægttabet  Og dejligt du blomstrer af samme grund indeni 

Anmeld

17. april 2012

frkanonym

Frøken Christiansen skriver:

ja?

nu har jeg jo tabt mig helt vildt meget og er blevet mere feminin efter mit vægttab også fordi jeg endelig kan passe normal pige tøj igen  så har valgt at jeg i næste uge skal have extension i håret, for søren da min kæreste har næsten længere hår end mig hehe  så det glæder jeg mig helt vildt til

flot med vægttabet!

jeg vil til at få ordnet mit hår, negle og enten spraytan, solarie eller bruncreme!
det motion jeg dyrker, boksning og step, synes jeg også, er ren forkælelse elsker at dyrke motion..

Anmeld

17. april 2012

come2

ja?

Tillykke med dit fine resultat

Jeg forkæler mig selv når jeg træner. - det bliver jeg helt "høj" af

Anmeld

17. april 2012

bobbles

MortilElias2010 skriver:

Ork det er ved at være en sjældenhed!  Jeg køber oftest noget der kan glæde os alle tre f.eks super lækker madtilberedning og anretning,  men skal jeg flotte mig så bliver det et langt varmt bad, en tur på MacD og en cult  Og alenetid. 

Tillykke med vægttabet  Og dejligt du blomstrer af samme grund indeni 

taak  og det lyder også rigtig lækkert gad godt lige have et spa og champagne og jordbær dyppet i chokolade Mmm

Anmeld

17. april 2012

bobbles

come2 skriver:

Tillykke med dit fine resultat

Jeg forkæler mig selv når jeg træner. - det bliver jeg helt "høj" af

jeg elsker også at træne  træner næsten hver dag, skal træne i aften det gør jeg sammen med min søster, og det er ligesom også det "frirum" jeg får når man nu går hjemme og har to børn, så er det rart at komme lidt ud og få lidt alene tid selvom det kun er en time

Anmeld

17. april 2012

MortilElias2010

taak  og det lyder også rigtig lækkert gad godt lige have et spa og champagne og jordbær dyppet i chokolade Mmm

Oh ja det er heller ikke sådan at kimse af  

Anmeld

17. april 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Bager brownie 

Anmeld

17. april 2012

sarahb

Jeg shopper tøj...
Elsker nyt tøj og min mand elsker at se mig i nyt tøj

Anmeld

17. april 2012

Muffinmus

hmm, jamen jeg tager til noget welness 1-3 gange om året, bare sådane n gang anigtsbehandlign, med rensning, massge og lækker creme...eller rygmassage så man føler sig som et nyt menneske...eller frisøren. Køber smykker eller andet lækkert:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.