Du kan sagtens køre den rytme, hvis det er det der virker. Kommer du fedtstof og MME i? Tænker i forhold til lillepigens vægt
Ellers tænker jeg du kan prøve selv at spise imens. Har du prøvet det? Det var min SPs råd til mig. Sådan at hun fornemmer: "Aha, det her er et ritual hvor man spiser, det gør mor også. Spændende!!"
Og så super vigtigt at selvom du self. er mega bekymret, at du ikke viser hende det.. Så måltiderne ALTID er forbundet med positivitet smil og sådan. Så hun forbinder grøden med noget godt!
KAn ikke huske om du fortalte mig det i lørdags, men har du prøvet forskellige slags grød med forskellige slags frugtmos på? Måske er hun en kræsenpind 
Jeg spiser faktisk samtidig med hun får grød... 
Under hvert grød måltid sidder hun skam og griner og vi fjoller... Så der er der slet ikke noget der...
Jeg har prøvet flere forskellige slags grød med forskellige slags mos på, det er det samme.. Sp siger jeg ikke skal komme fedt stof eller mme i, når jeg køber det, men hvis jeg selv lavede det så skulle jeg.. Så får hun sødmælk som sp sagde jeg skulle give hende, meeen det sødmælk ryger ud igen, hun vil hellere have vand faktisk... Det går lidt bedre med at drikke...
Tror næsten også det er den rytme jeg skal køre, når hun næsten spiste det hele igår... 
Er så spændt på hvad hun har taget på de sidste 14 dage når sp kommer imorgen...
Anmeld