Som mange nok ved startede vi jo med grød med Lina da hun var 4 mdr på anbefaling men måtte stoppe igen efter 14 dag - 3 uger...
Vi startede op igen da hun var 6 måneder... Må indrømme at det har dælme taget hårdt på mig...
Når Lina skal have grød, skal der være 100% ro om hende... Hver gang hun skulle have grød, så spiste hun max 5 mundfulde og nægtede efterfølgende ved at stikke tungen ud... Så stoppede jeg jo selvfølgelig...
At hun ikke spise mere end de mundfulde har bare gjort mig så ked af det... Det har hvert fald kostet mange tårer.... 
Give hende grød mens storesøster kigger på, der nægter hun også fuldstændig med at række tungen ud... Jeg kan ikke gøre mere end hvad jeg gør nu...
Heldigvis kommer sundhedsplejersken imorgen til kontrol, så må hun lige give nogle fif med på vejen...
Igår havde jeg så Julie hjemme da jeg troede hun stadig var ramt af feber... Hvilket så var over da jeg tog temperaturen på hende...
Så vi hyggede jo i dobbelt sengen alle 3 tøser med tegnefilm og små lure ind imellem...
Lina fik en flaske igår kl. 5.30, 8.30 og så sov vi fra 9.30 til 12.00 og så tænkte jeg, måske skulle jeg prøve med at give hende grød alligevel selvom Julie var hjemme, så jeg fixede sofabordet til Julie i stuen med Mælkesnitter, yoghurt, juice, tegnefilm, farver og papir til at hun kunne tegne, mens jeg så sad i den anden ende i "spisestuen" (Stue og spisestue er i et rum, kæmpe gildesal nærmest)og gav Lina grød..
Hun spiste næsten hele portionen jeg havde lavet til hende...
Så tænker jeg, måske jeg køre den rytme som Lina kørte fra kl. 5.30 igår morges?
Eller er det helt hen i vejret? Altså hun spiste jo næsten en helt portion grød igår....