Gode råd til samtale med vuggestue omkring min søns trivsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

Musen5

Anonym skriver:

Det er dejligt at Høre at jeg ikke er den eneste med den opfattelse! 

For jeg synes også at taktik lyder skørt... Kan slet ik forstå at de ik bare vil erkende at han er ked!!?

Det er fordi hvis de erkænder at han er ked så må de oxo erkænde at det er dem der ikke gør deres arbejde godt nok og at de måske ik har den nødvendige tid til at tage sig af børnene.

Og at skulle erkænde det er nok en af de sidste ting de vil.

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

VIPpigen

Anonym skriver:

Dsæ

Jeg er så glad for at andre også har den opfattelse...så er det ikke bare mig der er pylret!

Det iver mg noget ekstra power til samtalen!!!!

10000 tak for det 

Du sætter dem bare på plads, for det er dem som er forkert på den, ellers er vi mange mødre som gør noget forkert da...

Kæmp videre, og glæd jer til en flytning, så håber jeg det bliver bedre når i kommer herover i solskinnet B-)

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

Musen5 skriver:

Ja undskyld mit sprog men min ærlige mening om lederen på din søns stue

SMATSO!!!!!!

Hun er da godt nok en ..... Jeg ville pænt fortælle hende min ærlige mening om hende og så flytte min søn ASAP!

Jeg har en søn der havde det på nøjagtig samme måde. Han er meget følsom og havde brug for længe tid til at vænne sig til det hele. Han brugte næsten 4 mdr på at stå og holde en voksen i hånden på legepladsen fordi han var utryk og de accepterede det fuldt ud for det var nu en gang det han havde brug for.

Det lyder som om det er det samme med din søn. Han har brug for at kunne kravle op og have "helle" og for at kunne overskue tingene.

Hun virker komplet inkompetent på mig og som om hun er klar til at finde et andet arbejde.

Sådan en person som hende kan virkelig få mit pis i kog.

/Mette

Herhjemme kalder vi hende for heksen  

Men smatso lyder også godt!!!!

Jeg har fået nummeret på en pædagogisk konsulent som holder øje med vuggestuens i vores område...

Håber hun kan hjælpe og evt se at der er noget helt galt med lederen!

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Du sætter dem bare på plads, for det er dem som er forkert på den, ellers er vi mange mødre som gør noget forkert da...

Kæmp videre, og glæd jer til en flytning, så håber jeg det bliver bedre når i kommer herover i solskinnet B-)

Sådan en til dig 

Og sådan en til lederen

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

Musen5 skriver:

Det er fordi hvis de erkænder at han er ked så må de oxo erkænde at det er dem der ikke gør deres arbejde godt nok og at de måske ik har den nødvendige tid til at tage sig af børnene.

Og at skulle erkænde det er nok en af de sidste ting de vil.

/Mette

Ja det har du nok ret i... Men hvorfor så arb i en vuggestue??!! Mennesker der ikke har toldmodighed og forståelse burde ikke arbejde med mennesker!

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

Jonatansmor skriver:

Ryk din dreng over i noget mindre, eventuelt i en dp.

Nogen børn kan bare ikke med de store institutioner, det lyder som om din er en af dem.

Ville forme en klage over lederen. Sarkastiske bemærkninger kan hun gemme til et voksent publikum, istedet for at lære ungerne at føre skyttegravskrig. Har hun et problem, må hun få det formuleret - eller lukke!

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Han trives jo ikke....

Stakkels lille mand at gå og græde flere timer hver dag

Så lyt til din mavefornemmelse og find noget andet pasning-I er jeres barns advokat ,og det du beskriver er en ulykkelig dreng der i værste fald kan få det så skidt at det vil forfølge ham i de skift han vil opleve i fremtiden med bla bh og skole.

Anmeld

17. april 2012

Musen5

Anonym skriver:

Ja det har du nok ret i... Men hvorfor så arb i en vuggestue??!! Mennesker der ikke har toldmodighed og forståelse burde ikke arbejde med mennesker!

Helt ærligt så kan jeg kun gætte på hvorfor hun stadig er i det job. Fordi hun ikke vil erkænde overfor sig selv at hun er/er ved at være udbrændt. Kunne jeg forestille mig.

De andre der er på arbejdspladsen er måske heller ikke stærke nok til at få hende vippet af pinden?

Ikke fordi jeg vil opfordre til at man skal mobbe andre ud fra deres arbejde, men sådan en smatso fortjener der sq...

/Mette

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

Musen5 skriver:

Helt ærligt så kan jeg kun gætte på hvorfor hun stadig er i det job. Fordi hun ikke vil erkænde overfor sig selv at hun er/er ved at være udbrændt. Kunne jeg forestille mig.

De andre der er på arbejdspladsen er måske heller ikke stærke nok til at få hende vippet af pinden?

Ikke fordi jeg vil opfordre til at man skal mobbe andre ud fra deres arbejde, men sådan en smatso fortjener der sq...

/Mette

Udbrændt det er hun for hun klager tit over at de ik er nok på stuen til alle børnene osv.

Men jeg synes ik hun bør passe på alle de guldklumper som hver dag kommer og skal passes mens mor og far er på job. Og vi har også tænkt os at formulere en mail til overlederen om vores oplevelse. Og det samme har bedstemor tænk sig at gøre da hun føler hun blir verbalt overfaldet af hende hvergang hun henter.

Lederen hun er nemlig typen som læsser hendes problemer og frustrationer af på forældre mm. Når Der hentes.

Noget ala. "årh det er til at få hvedpine af, der har været såå meget skrigeri" osv... Og hun råber fra den ene ende af stuen til den anden... Også tit før man overhovedt har fået sagt Hej til sit barn!!!! 

Anmeld

17. april 2012

Musen5

Anonym skriver:

Udbrændt det er hun for hun klager tit over at de ik er nok på stuen til alle børnene osv.

Men jeg synes ik hun bør passe på alle de guldklumper som hver dag kommer og skal passes mens mor og far er på job. Og vi har også tænkt os at formulere en mail til overlederen om vores oplevelse. Og det samme har bedstemor tænk sig at gøre da hun føler hun blir verbalt overfaldet af hende hvergang hun henter.

Lederen hun er nemlig typen som læsser hendes problemer og frustrationer af på forældre mm. Når Der hentes.

Noget ala. "årh det er til at få hvedpine af, der har været såå meget skrigeri" osv... Og hun råber fra den ene ende af stuen til den anden... Også tit før man overhovedt har fået sagt Hej til sit barn!!!! 

Det syntes jeg er en rigtig god ting i gør der.

Det ender forhåbentlig i en diciplinærsag og evt fyring af hende. Hun har INTET at gøre i en vuggestue !

/Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.