Musen5 skriver:
Helt ærligt så kan jeg kun gætte på hvorfor hun stadig er i det job. Fordi hun ikke vil erkænde overfor sig selv at hun er/er ved at være udbrændt. Kunne jeg forestille mig.
De andre der er på arbejdspladsen er måske heller ikke stærke nok til at få hende vippet af pinden?
Ikke fordi jeg vil opfordre til at man skal mobbe andre ud fra deres arbejde, men sådan en smatso fortjener der sq...
/Mette
Udbrændt det er hun for hun klager tit over at de ik er nok på stuen til alle børnene osv.
Men jeg synes ik hun bør passe på alle de guldklumper som hver dag kommer og skal passes mens mor og far er på job. Og vi har også tænkt os at formulere en mail til overlederen om vores oplevelse. Og det samme har bedstemor tænk sig at gøre da hun føler hun blir verbalt overfaldet af hende hvergang hun henter.
Lederen hun er nemlig typen som læsser hendes problemer og frustrationer af på forældre mm. Når Der hentes.
Noget ala. "årh det er til at få hvedpine af, der har været såå meget skrigeri" osv... Og hun råber fra den ene ende af stuen til den anden... Også tit før man overhovedt har fået sagt Hej til sit barn!!!!
Anmeld