hjælp fra telefon kyndige folk :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

Nettemor

Musen5 skriver:

Kan ikke huske hvordan du aktivere bluetooth.

Men når den er aktiv på begge telefoner så burde du kunne sende dem fra kontakter. Dog mener jeg at du skla gå ind på den enkelte og finde "indstilliger" og sende alle kontakterne enkeltvis.

Håber du forstår hvad jeg mener :-)

/Mette

Det må jeg lige prøve..

Tak for svar.

(for pokker det er noget bøvl at skifte telefon )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Zafir

Jaaaamen... Det kan være så nemt som at klø sig i måsen, hvis du også har fået en ny smart Phone. Hvis du har gemt alle dine kontakter på din Google konto fx, så kommer hele balladen ind automatisk. Også kalender og alt det Gejl, når du logger ind. Top swag.

Anmeld

17. april 2012

Nettemor

Zafir skriver:

Jaaaamen... Det kan være så nemt som at klø sig i måsen, hvis du også har fået en ny smart Phone. Hvis du har gemt alle dine kontakter på din Google konto fx, så kommer hele balladen ind automatisk. Også kalender og alt det Gejl, når du logger ind. Top swag.

Det tror jeg bare desværre ikke jeg har. kan man gøre det nu? og hvordan gør man?

Anmeld

17. april 2012

malo

Det må jeg lige prøve..

Tak for svar.

Ellers så sæt SIM-kortet i din gamle telefon, gå ind i Kontakter/Personer og tryk på Menu-tasten, Find Import/Export. Se om der ikke er en Eksporter til SIM-kort (eller lignende). Når du har eksporteret dine telefonnumre til SIM-kortet, sætter du SIM-kortet i din nye telefon og går ind i Kontakter (hvis ikke telefonen automatisk spørger om den skal kopiere dine kontakter fra SIM-kortet til telefonen) - afhængig af hvilken telefon du har fået dig

Kunne det gøres på denne måde?

Mathilde

Anmeld

17. april 2012

Nettemor

malo skriver:

Ellers så sæt SIM-kortet i din gamle telefon, gå ind i Kontakter/Personer og tryk på Menu-tasten, Find Import/Export. Se om der ikke er en Eksporter til SIM-kort (eller lignende). Når du har eksporteret dine telefonnumre til SIM-kortet, sætter du SIM-kortet i din nye telefon og går ind i Kontakter (hvis ikke telefonen automatisk spørger om den skal kopiere dine kontakter fra SIM-kortet til telefonen) - afhængig af hvilken telefon du har fået dig

Kunne det gøres på denne måde?

Mathilde

Det må jeg prøve. Tak

Anmeld

17. april 2012

malo

Nettemor skriver:

Det må jeg prøve. Tak

Ellers så spørg igen, arbejder med mobiltelefoner til daglig

Anmeld

17. april 2012

Nettemor

malo skriver:

Ellers så spørg igen, arbejder med mobiltelefoner til daglig

Super. Tak skal du ha

Anmeld

17. april 2012

Zafir

Nettemor skriver:

Det tror jeg bare desværre ikke jeg har. kan man gøre det nu? og hvordan gør man?

Jeg har ikke prøvet det på bagsiden, om man så må sige. Men jeg tror da huset man godt kan exportere til Google konto. Alternativt, kan man trykke på menu knappen og sige import/ export. Så kan du exportere til sdkort. Så kan du bare importer derfra. Så start op med Google konto på den nye telefon. Så når du importer gøre du set bare til Google konto
Theres always a Way.

Anmeld

17. april 2012

Nettemor

Zafir skriver:

Jeg har ikke prøvet det på bagsiden, om man så må sige. Men jeg tror da huset man godt kan exportere til Google konto. Alternativt, kan man trykke på menu knappen og sige import/ export. Så kan du exportere til sdkort. Så kan du bare importer derfra. Så start op med Google konto på den nye telefon. Så når du importer gøre du set bare til Google konto
Theres always a Way.

Ja tror da jeg skal ha det lagt på google konto på den her mobil så jeg er sikker på at det ikke er noget problem næste gang. Tak for svar

Anmeld

17. april 2012

Musen5

Nettemor skriver:

Det må jeg lige prøve..

Tak for svar.

Det var så lidt...

Håber at du fik det til at virke

(hehe ja kender det godt... skifter ca hver 6. mdr)

/Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.