hjælp fra telefon kyndige folk :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.073 visninger
20 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Nettemor

Hej alle

Jeg har 'fået' mig en ny telefon. Den er bare lækker Men problemet er at jeg gerne ville have alle mine kontakter fra den gamle telefon over uden at skulle manuelt skrive samtlige numre. How to do that? Jeg har nu brugt en del timer på om jeg selv kunne finde ud af det men

Den gamle telefon var en HTC wildfire

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Lunae

Nettemor skriver:

Hej alle

Jeg har 'fået' mig en ny telefon. Den er bare lækker Men problemet er at jeg gerne ville have alle mine kontakter fra den gamle telefon over uden at skulle manuelt skrive samtlige numre. How to do that? Jeg har nu brugt en del timer på om jeg selv kunne finde ud af det men

Den gamle telefon var en HTC wildfire

Jeg ved ikke hvordan du konkret gør på din telefon, men det er noget med at undersøge om du kan kopiere kontakter fra telefon til simkort. Når du så sætter simkortet i den nye telefon, så har du alle numrene.

Anmeld

17. april 2012

Nettemor

Lunae skriver:

Jeg ved ikke hvordan du konkret gør på din telefon, men det er noget med at undersøge om du kan kopiere kontakter fra telefon til simkort. Når du så sætter simkortet i den nye telefon, så har du alle numrene.

Hmm det må jeg prøve i stedet. Troede bare man kunne sende direkte til den nye telefon (har jeg nemlig hørt)

Anmeld

17. april 2012

Lunae

Nettemor skriver:

Hmm det må jeg prøve i stedet. Troede bare man kunne sende direkte til den nye telefon (har jeg nemlig hørt)

Det kan godt være du kan det over blutooth, men jeg er slet ikke nok inde i alt det der Jeg ved bare at flere telefoner kan gøre det med simkortet

Anmeld

17. april 2012

Musen5

Du kan godt sende via bluetooth, men dette kræver at du har et simkort i hver telefon.

Ville nok prøve at se om du ikke kunne kopiere kontakter fra telefon til sim.

/Mette

Anmeld

17. april 2012

Nettemor

Lunae skriver:

Det kan godt være du kan det over blutooth, men jeg er slet ikke nok inde i alt det der Jeg ved bare at flere telefoner kan gøre det med simkortet

Det må jeg lige prøve så Tak for svar

Anmeld

17. april 2012

Nettemor

Musen5 skriver:

Du kan godt sende via bluetooth, men dette kræver at du har et simkort i hver telefon.

Ville nok prøve at se om du ikke kunne kopiere kontakter fra telefon til sim.

/Mette

Jamen jeg kan godt åbne den gamle telefon og gå ind i samtlige kontakter selv om der ikke er sim i. Har det noget at sige?

Anmeld

17. april 2012

Musen5

Så ville jeg tro at du oxo kan overføre via bluetooth ...

Prøv og se om du kan.

/Mette

Anmeld

17. april 2012

Nettemor

Musen5 skriver:

Så ville jeg tro at du oxo kan overføre via bluetooth ...

Prøv og se om du kan.

/Mette

Men ved du noget om hvilken vej jeg skal gå for det? Jeg kan nemlig ikke gøre det inde fra kontakterne..

Anmeld

17. april 2012

Musen5

Kan ikke huske hvordan du aktivere bluetooth.

Men når den er aktiv på begge telefoner så burde du kunne sende dem fra kontakter. Dog mener jeg at du skla gå ind på den enkelte og finde "indstilliger" og sende alle kontakterne enkeltvis.

Håber du forstår hvad jeg mener :-)

/Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.