opskrifter/ideer til romantisk middag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.596 visninger
17 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. april 2012

Kay

godmorgen der ude...

i går havde jeg føsdag og suverent bestemte hvad vi skulle havde a spise så det blev selvfølgelig lige hvad baby cravede i går

men i dag er det vores kæreste dag (det andre kalder årsdag, den da vi lærte hinanden at kende for 3 år siden)

og jeg kunne rigtig godt tænke mig at lave en romantisk middag for kæresten... da han jo startede nyt job i går... men hvad skal jeg dog lave??

det skal jo helst ikke tage vildt lang tid da vi også skal havde tid til at putte og hygge... og se en lille film...

er helt tom for ideer til hvad vi skal lave... gerne noget man kan side og hygge med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Nettemor

Hvad med sådan noget som sushi, pitabrød, taco eller raclette? Det er noget du kan gøre klar i løbet af dagen og det er godt og hyggeligt  

Anmeld

17. april 2012

Kay

Nettemor skriver:

Hvad med sådan noget som sushi, pitabrød, taco eller raclette? Det er noget du kan gøre klar i løbet af dagen og det er godt og hyggeligt  

ja det er rigtig... vil overveje de pitabrød der... det lød lige som noget min mave kunne tænke sig

Anmeld

17. april 2012

Nettemor

Kay skriver:

ja det er rigtig... vil overveje de pitabrød der... det lød lige som noget min mave kunne tænke sig

Det er altså også bare super godt. Og du kan jo gå og tulle lidt med at gøre det klar i løbet af dagen .

Anmeld

17. april 2012

Kay

Nettemor skriver:

Det er altså også bare super godt. Og du kan jo gå og tulle lidt med at gøre det klar i løbet af dagen .

ja... men skal lige ind forbi arbejdet og sige hej og havde lidt kage med... så er først hjemme omkring kl 14.30 hvis jeg også skal handle...

Anmeld

17. april 2012

Nettemor

Kay skriver:

ja... men skal lige ind forbi arbejdet og sige hej og havde lidt kage med... så er først hjemme omkring kl 14.30 hvis jeg også skal handle...

Ja men så har du også god tid Hvis du har det okay idag i hvert fald. Så skærer du noget salat og steger noget bacon osv. Mums. Tror da vist vi snart skal ha pita

Anmeld

17. april 2012

Kay

Nettemor skriver:

Ja men så har du også god tid Hvis du har det okay idag i hvert fald. Så skærer du noget salat og steger noget bacon osv. Mums. Tror da vist vi snart skal ha pita

hihi ja... nu må vi se hvordan jeg har det når jeg kommer hjem  det er en hård tur der ind og tilbage igen... mit bækken er ikke så glad for vores kobling i bilen

men jeg satser på at det går godt i dag  og ellers bliver der sku bestilt sushi udefra

Anmeld

17. april 2012

Nettemor

Kay skriver:

hihi ja... nu må vi se hvordan jeg har det når jeg kommer hjem  det er en hård tur der ind og tilbage igen... mit bækken er ikke så glad for vores kobling i bilen

men jeg satser på at det går godt i dag  og ellers bliver der sku bestilt sushi udefra

for at du har det perfekt hele dagen idag

Men rart med en backup plan

Anmeld

17. april 2012

Kay

Nettemor skriver:

for at du har det perfekt hele dagen idag

Men rart med en backup plan

jeg er ved at være mester i backup planer

men indtil videre går det fint

Anmeld

17. april 2012

tarkoflen

Hvis du skal have pita og kan handle i føtex eller Bilka, så vil jeg lige igen igen slå et slag for de lækre pitabrød fra princip! serien, de ligger på frost, og er fabelagtige

Noget andet der er lækkert og hyggeligt er noget tapas... Der kan du jo faktisk købe det hele færdigt, hvis du ikke orker noget... Køb noget carpaccio, nogle lækre pølser og skinker, noget lækkert brød, måske stege nogle tigerrejer med noget chili og hvidløg, eller hvad I har lyst til og så noget lækket brød, måske noget pesto, man kan få nogle virkelig lækre nogle på køl i hvert fald i føtex, Bilka og Netto, tror de alle tre steder står ved det friske pasta. Og hvis du kommer forbi en udenlandsk grønthandler, så er de jo fyldt med lækre "dressinger" man kan sidde og dyppe lækkert brød i, og selvfølgelig lækre oliven

Og sidst men ikke mindst, tillykke med fødselsdagen og kærestedagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.