irriterende venindes facebook kommentar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2012

raca

Babymor2010 skriver:

Har du Facebook på din mobil? Jeg har Facebook på min, og kan tjekke ind, hvor jeg er henne i landet 

ja.. men har fravalgt brugen, jeg ser ingen grund til at folk skal se hvad jeg laver.. jeg kan godt gå i IKEA og spise en is uden alle mine venner bliver øjenteret..

og jeg forstår virkelig ikke behovet for at dele sådan dagligdags ting med andre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

TeamRocket

Nej vi ville bare lade mulige indbrudstyve vide at der er frit spil i huset..  Jeg fatter ikke det der tjek in halløj.. Men ja, hendes kommentar er irriterende og lidt for 'her kommer jeg smart agtig'.

Anmeld

16. april 2012

TeamRocket

raca skriver:

jeg er så nyskerig..

hvorfor filan opdatere man FB når man er ude..

Så indbrudstyvene ved hvornår de skal 'møde på job'  

Anmeld

16. april 2012

Fenja09

StineW79 skriver:

Ville bare vælge ik at svare tilbage på hendes kommentar. Det i sig selv er vel svar nok til hende! Vh stine

Helt enig!

Anmeld

16. april 2012

Krussedulle

TeamRocket skriver:

Så indbrudstyvene ved hvornår de skal 'møde på job'  

er man venner med dem på facebook?

Anmeld

16. april 2012

Savannah

Jeg havde skrevet noget i den her retning:" Det er virkelig ærgeligt, at du føler dig nødsaget til at være så ubehøvlet. Det ville klæde dit sprog at kommunikere på en venligere måde. Så bliver responsen også bedre.
Fortsat god dag"

Anmeld

16. april 2012

Savannah

er man venner med dem på facebook?

You'll never know

Anmeld

16. april 2012

Krussedulle

Sally-Slingshot skriver:

You'll never know

Måske man liiiige skulle lave et fake "check in" og se om der er nogen der kommer på besøg?!

Anmeld

16. april 2012

Savannah

Krussedulle skriver:

Måske man liiiige skulle lave et fake "check in" og se om der er nogen der kommer på besøg?!

Then you'll know.. Haha Så får man da sorteret lidt i vennelisten

Anmeld

16. april 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
TeamRocket skriver:

Nej vi ville bare lade mulige indbrudstyve vide at der er frit spil i huset..  Jeg fatter ikke det der tjek in halløj.. Men ja, hendes kommentar er irriterende og lidt for 'her kommer jeg smart agtig'.

Enig! Tåbelig kommentar, men jeg har heller ikke fanget pointen i, hvorfor jeg skal vide, at Karen er på cafe og Maj er på motorvejen ved Randers. Hvis man nu virkelig var et sejt sted - i Hollywood, i køen til drømmekoncerten i Forum eller ved Sankt Peterskirken i Rom - så ville det give lidt mening, men ellers er jeg slet ikke med. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.