Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ignorer det...
Og hvis du virkeligt er så træt af hende så slet hende dog!
Anonym skriver: har tjekket ind et sted og så skriver hun "Er der så kedeligt på cafeen at I har tid til at lave opdateringer?"hun har ondt i røven over alt ...har i et forslag til et smart svar tilbage?? please hjælp
har tjekket ind et sted og så skriver hun "Er der så kedeligt på cafeen at I har tid til at lave opdateringer?"hun har ondt i røven over alt ...har i et forslag til et smart svar tilbage?? please hjælp
Du kan altid spørger, om der er kedeligt hvor hun er, siden hun har tid til at kommenter på din status
Ville bare vælge ik at svare tilbage på hendes kommentar. Det i sig selv er vel svar nok til hende! Vh stine
"Ville bare se hvem der var desperat og kedede sig nok til at komme med en dum kommentar til denne tjek-in, og vi har vidst en mus i fælden!"
jeg er så nyskerig..
hvorfor filan opdatere man FB når man er ude..
Mike'y'm!ke. <3 skriver: "Ville bare se hvem der var desperat og kedede sig nok til at komme med en dum kommentar til denne tjek-in, og vi har vidst en mus i fælden!"
Yes, dén kommentar er da perfekt!
raca skriver: jeg er så nyskerig.. hvorfor filan opdatere man FB når man er ude..
Har du Facebook på din mobil? Jeg har Facebook på min, og kan tjekke ind, hvor jeg er henne i landet
Babymor2010 skriver: Yes, dén kommentar er da perfekt!
Jeps!
StineW79 skriver: Ville bare vælge ik at svare tilbage på hendes kommentar. Det i sig selv er vel svar nok til hende! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128