Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mrs. skriver: ellers kommer der jo hurtigt flere varmeknopper? ved ikke hvordan er opfører sig. men jo jo tidligere desto bedre og hvis det er skoldkopper så er kold kamille te et stort hit dub med det istedet for de grimme hvide puds. jeg fik det som 14 årig og kan huske at jeg var meget generet af det og det eneste der hjalp var den kolde kamillete.
ellers kommer der jo hurtigt flere varmeknopper? ved ikke hvordan er opfører sig. men jo jo tidligere desto bedre og hvis det er skoldkopper så er kold kamille te et stort hit dub med det istedet for de grimme hvide puds. jeg fik det som 14 årig og kan huske at jeg var meget generet af det og det eneste der hjalp var den kolde kamillete.
Jeg ved heller ikke hvordan varmeknopper ser ud, men det kunne det måske også været. Min datter er 1 år, så det ville været dejlig hvis hun fik det nu. Det må ha været træls at få det som 14årig ja! Men tak for tippet med kamillethe Det skal jeg huske, uanset hvordan dette ender
JonTri skriver: Hej. Skoldkopper SKAL komme i håret eller hårgrænsen... Ellers er det noget andet:-)God bedring
Hej. Skoldkopper SKAL komme i håret eller hårgrænsen... Ellers er det noget andet:-)God bedring
Ok! Jeg har også lige læst at det tit starter i hovedbunden.. Men udslættet bryder vel ud i 3-6 dage, så det kan stadig nå at komme op til hovedet..? Vi får vel bare se det an nogle dage..Men det kunne da være rart hvis hun fik det nu, så var det overstået
MyLille skriver: Ok! Jeg har også lige læst at det tit starter i hovedbunden.. Men udslættet bryder vel ud i 3-6 dage, så det kan stadig nå at komme op til hovedet..? Vi får vel bare se det an nogle dage..Men det kunne da være rart hvis hun fik det nu, så var det overstået
JonTri skriver: ... Og er det skoldkopper kan du købe en spray fra apoteket men noget zinkhalløj i ( fra mærket A-Derma) og så er kartoffelmel kløestillende...
... Og er det skoldkopper kan du købe en spray fra apoteket men noget zinkhalløj i ( fra mærket A-Derma) og så er kartoffelmel kløestillende...
Ok, tak for gode råd Her til morgenen var udslættet næsten væk, så det var nok ikke skoldkopper alligevel.. falsk alarm
MyLille skriver: Hej! Min pige blev i sidste uge udsat for skoldkoppesmitte. Nu har hun rødt udslett med små hvide blæner på numsen.. hun har ikke feber og er heller ikke sløj. Tror I det er skoldkopper?
Hej!
Min pige blev i sidste uge udsat for skoldkoppesmitte. Nu har hun rødt udslett med små hvide blæner på numsen.. hun har ikke feber og er heller ikke sløj. Tror I det er skoldkopper?
Det kunne godt være en mulighed at det er skoldkopper. Min datter har selv lige haft røde knopper med små blære i, vi tog til lægen og det var bleeksem hun havde.
FrkLarsen skriver: Det kunne godt være en mulighed at det er skoldkopper. Min datter har selv lige haft røde knopper med små blære i, vi tog til lægen og det var bleeksem hun havde.
Ja, jeg tror nok nærmere det må være noget bleeksem min datter også har. Det vi troede var skoldkopper i går, er næsten væk i dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128