Kan det være skoldkopper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.467 visninger
18 svar
0 synes godt om
16. april 2012

MorEllen

Hej!

Min pige blev i sidste uge udsat for skoldkoppesmitte. Nu har hun rødt udslett med små hvide blæner på numsen.. hun har ikke feber og er heller ikke sløj. Tror I det er skoldkopper?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

MKuhr

et billede?

Anmeld

16. april 2012

MorEllen

Mrs. skriver:

et billede?

Nej, det har jeg ikke.. og nu sover hun..

Anmeld

16. april 2012

Maja88

hvis du trykker på dem med fingeren og de forsvinder lige i trykket.. altså bliver hvide-gennemsigtige.. så er det IKKE skoldkopper

Anmeld

16. april 2012

MKuhr

MyLille skriver:

Nej, det har jeg ikke.. og nu sover hun..

ja så er det godt nok svært at bedømme.

Anmeld

16. april 2012

MorEllen

Maja88 skriver:

hvis du trykker på dem med fingeren og de forsvinder lige i trykket.. altså bliver hvide-gennemsigtige.. så er det IKKE skoldkopper

Ok, det prøver jeg i morgen.. Det virker ikke som det klør, så jeg er lidt i tvivl.. og vanligvis så starter det visst i hovedbunden..

Anmeld

16. april 2012

MKuhr

http://patienthaandbogen.dk/animationer/animatione r/skoldkopper-31765.html

gennemsigtig væske. som blærer.

tror ikke det er skoldkopper da du snakker om hvid materie.

Anmeld

16. april 2012

MorEllen

Mrs. skriver:

http://patienthaandbogen.dk/animationer/animatione r/skoldkopper-31765.html

gennemsigtig væske. som blærer.

tror ikke det er skoldkopper da du snakker om hvid materie.

Tja.. indholdet i skoldkopper er først klart og bliver siden skyet, så det der ser hvidt ud kan også være "skyet" .. så jeg er ikke helt sikker Jeg håber jo det det skoldkopper hun har, men det skulle da gerne fremtræde mere tydelig.. vi må nok bare se tiden an et par dage..

Anmeld

16. april 2012

th

MyLille skriver:

Hej!

Min pige blev i sidste uge udsat for skoldkoppesmitte. Nu har hun rødt udslett med små hvide blæner på numsen.. hun har ikke feber og er heller ikke sløj. Tror I det er skoldkopper?

det tror jeg ikke... for så tror jeg også min dreng har det, for det har han også ved numsen røde knopper med hvid i

Anmeld

16. april 2012

MKuhr

MyLille skriver:

Tja.. indholdet i skoldkopper er først klart og bliver siden skyet, så det der ser hvidt ud kan også være "skyet" .. så jeg er ikke helt sikker Jeg håber jo det det skoldkopper hun har, men det skulle da gerne fremtræde mere tydelig.. vi må nok bare se tiden an et par dage..

ellers kommer der jo hurtigt flere varmeknopper? ved ikke hvordan er opfører sig. men jo jo tidligere desto bedre og hvis det er skoldkopper så er kold kamille te et stort hit dub med det istedet for de grimme hvide puds. jeg fik det som 14 årig og kan huske at jeg var meget generet af det og det eneste der hjalp var den kolde kamillete.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.