Mit "projekt"..... Puuuuhaaa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

Mira0911

Sally-Slingshot skriver:

Det vil jeg se frem til så

Ja glæder mig også til at fortælle om det.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Princesspigen

Mira0911 skriver:

Projekt er jo kørekort... Må indrømme at jeg synes teorien bliver svære for hver gang.... 

Men det gik da okey... Puh.. På Fredag skal jeg i "kravlegård".... 

Vi får hver vores lille dyt at køre i, skal lave end masse øvelser osv... 

På et tidspunkt får vi et "frikvarter" hvor selv får lov at køre rundt og skifte gear osv osv.... 

Jeg fik en kæmpe nervøsitets fornemmelse i kroppen da kørelæren fortalte om hvordan og hvorledes på Fredag... 

Endnu mere uuuh.... På Mandag bliver min første køretime på vej aftalt... SHIT... Kan mærke det kommer tæt på nu.... 

Pssst....Ingenting på facern.... De ved I fleste jo... 

Måtte bare lige ud med det i mit frirum... 

det skal du nok klare i fin stil.. jeg var os meget nervøs den gang, men gik faktis overraskende godt..

kravle gården var min største frygt hvad nu hvis folk så mig og hvad nu hvis jeg ik ku skifte gear osv..

men det er faktis ikke så meget igen man skifter gear(så vidt jeg husker) og det er spærret af så folk ikke kan kikke ind(ihværtifal den jeg var på)

første køretime, min lære virkede faktis som om han ikke holdt øje med hvordan jeg kørte(hans taktik til at få mig til at slappe af), men kom jeg for tæt på noget eller sådan noget så havde han fat i rettet eller bremsede let eller andet uden egentlig at skælde ud eller andet.. de ved jo det er ens første gang..

så jeg syndes det var en dejlig oplevelse

Anmeld

17. april 2012

Mira0911

Princesspigen skriver:

det skal du nok klare i fin stil.. jeg var os meget nervøs den gang, men gik faktis overraskende godt..

kravle gården var min største frygt hvad nu hvis folk så mig og hvad nu hvis jeg ik ku skifte gear osv..

men det er faktis ikke så meget igen man skifter gear(så vidt jeg husker) og det er spærret af så folk ikke kan kikke ind(ihværtifal den jeg var på)

første køretime, min lære virkede faktis som om han ikke holdt øje med hvordan jeg kørte(hans taktik til at få mig til at slappe af), men kom jeg for tæt på noget eller sådan noget så havde han fat i rettet eller bremsede let eller andet uden egentlig at skælde ud eller andet.. de ved jo det er ens første gang..

så jeg syndes det var en dejlig oplevelse

Vi skal køre på Jyllandsringen og der er helt lukket af til at der slet ikke er nogle ude fra som kan kigge ind... 

Vi skal lære at skifte fra 1. gear til 2. gear sagde kørelæren igår... 

Hun sagde osse at vi kan meget mere end hvad vi lige regner med når vi sidder i bilen... 

Anmeld

17. april 2012

Princesspigen

Mira0911 skriver:

Vi skal køre på Jyllandsringen og der er helt lukket af til at der slet ikke er nogle ude fra som kan kigge ind... 

Vi skal lære at skifte fra 1. gear til 2. gear sagde kørelæren igår... 

Hun sagde osse at vi kan meget mere end hvad vi lige regner med når vi sidder i bilen... 

man lærer det lynhurtigt..

og så når man får kortet skal man huske på, så skal man først derefter faktis lærer at køre.. for så er det rutine og rutine og rutine der faktis betyder noget.. 

håber du får en dejlig oplevelse som jeg gjorde det

Anmeld

17. april 2012

Mira0911

Princesspigen skriver:

man lærer det lynhurtigt..

og så når man får kortet skal man huske på, så skal man først derefter faktis lærer at køre.. for så er det rutine og rutine og rutine der faktis betyder noget.. 

håber du får en dejlig oplevelse som jeg gjorde det

Lige præcis...  

Glæder mig hvert fald... 

Anmeld

17. april 2012

FrkT

Det er skægt at være i kravlegård. Jeg kan huske at jeg følte det præcis som når man var barn og var i Fårup eller Djurs sommerland og kørte rundt i den der trafikklub der, ha ha.... men glæd dig endnu mere til glatbane, for DET er sjovt!  Og det kommer fra en som er lidt trafikangst - især når det er glat....

Syntes ikke teorien var svær i det hele taget... men du skal nok også få fat på det. Der er jo en side på nettet hvor du kan øve dig, så vidt jeg husker. Sådan at du får nogle "teoriprøver" som de fx kunne se ud til teoriprøven.... 

Anmeld

17. april 2012

Mira0911

FrkT skriver:

Det er skægt at være i kravlegård. Jeg kan huske at jeg følte det præcis som når man var barn og var i Fårup eller Djurs sommerland og kørte rundt i den der trafikklub der, ha ha.... men glæd dig endnu mere til glatbane, for DET er sjovt!  Og det kommer fra en som er lidt trafikangst - især når det er glat....

Syntes ikke teorien var svær i det hele taget... men du skal nok også få fat på det. Der er jo en side på nettet hvor du kan øve dig, så vidt jeg husker. Sådan at du får nogle "teoriprøver" som de fx kunne se ud til teoriprøven.... 

Jeg har taget en teori prøve på nettet flere gange, men det er den samme hver gang, altså samme spørgsmål... Troede der fandtes forskellige prøver på nettet med forskellige spørgsmål + billeder... 

Glæder mig også... 

Anmeld

17. april 2012

Muffinmus

årgh mand, det er så længe siden jeg tog det jeg knap husker det:-)13 år siden vel...

Men husker godt alle deres altterlige spørgsmål til alle deres fine billeder....og de snyder gør de!!! De formulerer simpelthen spørgsmålene dumt nogle gange, nærmest for at forvirre fjenden:-)

Håber sgu seriøst ikke jeg mister pappet og skal op igen en dag, puha, det tror jeg også ville trække tænder ud.

Og ud over vigepligter og skiltebetydning og basis bilkending, ja, så handler det jo sådan set om sund fornuft alt i alt:-)

Anmeld

17. april 2012

Mira0911

MariaE skriver:

årgh mand, det er så længe siden jeg tog det jeg knap husker det:-)13 år siden vel...

Men husker godt alle deres altterlige spørgsmål til alle deres fine billeder....og de snyder gør de!!! De formulerer simpelthen spørgsmålene dumt nogle gange, nærmest for at forvirre fjenden:-)

Håber sgu seriøst ikke jeg mister pappet og skal op igen en dag, puha, det tror jeg også ville trække tænder ud.

Og ud over vigepligter og skiltebetydning og basis bilkending, ja, så handler det jo sådan set om sund fornuft alt i alt:-)

Jeg har fanget vores kørelære i at formuelere spørgsmålet anderledes så vi falder i fælden... 

Anmeld

17. april 2012

FrkT

Mira0911 skriver:

Jeg har taget en teori prøve på nettet flere gange, men det er den samme hver gang, altså samme spørgsmål... Troede der fandtes forskellige prøver på nettet med forskellige spørgsmål + billeder... 

Glæder mig også... 

Der findes mange forskellige. Og det var ikke den samme hver gang da jeg tog kørekort, men det er jo så også snart syv år siden... men ved at man også kan købe sådan en cd-rom hvor der er en masse forskellige prøver på, som du kan prøve på computeren.... måske det var en idé, når du nu føler dig usikker på teorien 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.