Mira0911 skriver:
Projekt er jo kørekort... Må indrømme at jeg synes teorien bliver svære for hver gang....
Men det gik da okey... Puh.. På Fredag skal jeg i "kravlegård"....
Vi får hver vores lille dyt at køre i, skal lave end masse øvelser osv...
På et tidspunkt får vi et "frikvarter" hvor selv får lov at køre rundt og skifte gear osv osv.... 
Jeg fik en kæmpe nervøsitets fornemmelse i kroppen da kørelæren fortalte om hvordan og hvorledes på Fredag...
Endnu mere uuuh.... På Mandag bliver min første køretime på vej aftalt... SHIT... Kan mærke det kommer tæt på nu....
Pssst....Ingenting på facern.... De ved I fleste jo... 
Måtte bare lige ud med det i mit frirum... 
det skal du nok klare i fin stil.. jeg var os meget nervøs den gang, men gik faktis overraskende godt..
kravle gården var min største frygt hvad nu hvis folk så mig og hvad nu hvis jeg ik ku skifte gear osv..
men det er faktis ikke så meget igen man skifter gear(så vidt jeg husker) og det er spærret af så folk ikke kan kikke ind(ihværtifal den jeg var på)
første køretime, min lære virkede faktis som om han ikke holdt øje med hvordan jeg kørte(hans taktik til at få mig til at slappe af), men kom jeg for tæt på noget eller sådan noget så havde han fat i rettet eller bremsede let eller andet uden egentlig at skælde ud eller andet.. de ved jo det er ens første gang..
så jeg syndes det var en dejlig oplevelse 
Anmeld