Mit "projekt"..... Puuuuhaaa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

956 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. april 2012

Mira0911

Projekt er jo kørekort... Må indrømme at jeg synes teorien bliver svære for hver gang.... 

Men det gik da okey... Puh.. På Fredag skal jeg i "kravlegård".... 

Vi får hver vores lille dyt at køre i, skal lave end masse øvelser osv... 

På et tidspunkt får vi et "frikvarter" hvor selv får lov at køre rundt og skifte gear osv osv.... 

Jeg fik en kæmpe nervøsitets fornemmelse i kroppen da kørelæren fortalte om hvordan og hvorledes på Fredag... 

Endnu mere uuuh.... På Mandag bliver min første køretime på vej aftalt... SHIT... Kan mærke det kommer tæt på nu.... 

Pssst....Ingenting på facern.... De ved I fleste jo... 

Måtte bare lige ud med det i mit frirum... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

Savannah

Uuh hvor er det spændende! Kan godt forstå du er lidt nervøs, det er også en stor ting, synes jeg.
Held og lykke med det, jeg krydser fingre

Anmeld

16. april 2012

Mira0911

Sally-Slingshot skriver:

Uuh hvor er det spændende! Kan godt forstå du er lidt nervøs, det er også en stor ting, synes jeg.
Held og lykke med det, jeg krydser fingre

Ja mega... Nu kommer det sq tæt på... Det går alligevel ret stærkt synes jeg... Startede for 14 dage siden... 

Takker... 

Anmeld

16. april 2012

Savannah

Mira0911 skriver:

Ja mega... Nu kommer det sq tæt på... Det går alligevel ret stærkt synes jeg... Startede for 14 dage siden... 

Takker... 

Ja puha, så går det da rigtig stærkt! Jeg er også nervøs, og jeg er ikke engang i gang med det  hihi.

Anmeld

16. april 2012

Mira0911

Sally-Slingshot skriver:

Ja puha, så går det da rigtig stærkt! Jeg er også nervøs, og jeg er ikke engang i gang med det  hihi.

Jeps... 

Jeg kan ikke fortælle så meget om kørsel endnu... Men det kan jeg på Fredag... 

Anmeld

16. april 2012

Mumto3

Da jeg for et par år siden to kørerkort, der havde kørerskolen helt afskaffet teori-bøgerne og i stedet kunne man købe 1 eller 2 DVDér hvor alt blev gennemgået. der var også test, magen til dem man får til teoriprøven, så man kunne teste sig selv, inden man skulle op. Det var super smart og meget lettere at sidde i sofaen og glo fjernsyn, end at skulle sidde og læse en bog! Det vil jeg klart anbefale!!!

Anmeld

16. april 2012

Mira0911

Mumto3 skriver:

Da jeg for et par år siden to kørerkort, der havde kørerskolen helt afskaffet teori-bøgerne og i stedet kunne man købe 1 eller 2 DVDér hvor alt blev gennemgået. der var også test, magen til dem man får til teoriprøven, så man kunne teste sig selv, inden man skulle op. Det var super smart og meget lettere at sidde i sofaen og glo fjernsyn, end at skulle sidde og læse en bog! Det vil jeg klart anbefale!!!

Vi har lånt teoribog... Der er slet ikke nogen cd med eller noget... 

Anmeld

16. april 2012

Mumto3

Mira0911 skriver:

Vi har lånt teoribog... Der er slet ikke nogen cd med eller noget... 

måske udtrykkede jeg mig lidt klodset, men ejg vil bare anbefale DVDérne, for de er virkelig gode. Det er bare hvis du synes teoribogen var svær, kunne det måske være en god investering at købe en DVD med det.

Anmeld

16. april 2012

Mira0911

Mumto3 skriver:

måske udtrykkede jeg mig lidt klodset, men ejg vil bare anbefale DVDérne, for de er virkelig gode. Det er bare hvis du synes teoribogen var svær, kunne det måske være en god investering at købe en DVD med det.

Nååh.. 

Anmeld

17. april 2012

Savannah

Mira0911 skriver:

Jeps... 

Jeg kan ikke fortælle så meget om kørsel endnu... Men det kan jeg på Fredag... 

Det vil jeg se frem til så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.