Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: Jamen det går helt fint Ja det er en lillebror der ligger derinde
Jamen det går helt fint Ja det er en lillebror der ligger derinde
Ihh hvor dejligt med to drenge de jo så dejlige hihi
Hvad skal han så hedde ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babyklar skriver: Ihh hvor dejligt med to drenge de jo så dejlige hihi Hvad skal han så hedde ?
Vi aner virkelig ikka hvad han skal hedde
morethanperfect skriver: Vi aner virkelig ikka hvad han skal hedde
Hihi i havde måske regnet med en piiige ?
Babyklar skriver: STORM Han bliver idag et år - det er et år siden jeg fødte den mest fantastiske dreng ever ! vi fejret hans fødselsdag i lørdags og igår og det var sådan en go dag elsker min lille dreng SÅ ubeskriveligt altså dog skal det siges at bassen har været syg med virus, høj feber og nedsat mad og væske. her er lidt billeder af den dejlige dreng !! og vi høre nu derfor til i denne tumlinge gruppe Hej Hej til jer alle sammen
STORM
Han bliver idag et år - det er et år siden jeg fødte den mest fantastiske dreng ever !
vi fejret hans fødselsdag i lørdags og igår og det var sådan en go dag elsker min lille dreng SÅ ubeskriveligt altså
dog skal det siges at bassen har været syg med virus, høj feber og nedsat mad og væske.
her er lidt billeder af den dejlige dreng !!
og vi høre nu derfor til i denne tumlinge gruppe
Hej Hej til jer alle sammen
Tillykke med ham, sikke en milepæl at nå
Babyklar skriver: Hihi i havde måske regnet med en piiige ?
Nej men jeg har aaaltid haft en pigenavn hvis jeg nogensinde fik en pige .. Meen det var ikke tilfældet .. Hehe .. Og vil gerne ha han skal hedde Elliot men det navn kan daniel ikke li
Babyklar skriver: Taaak For dine søde ord han er en rigtig glad og tilfreds dreng , det dejligt
Taaak For dine søde ord han er en rigtig glad og tilfreds dreng , det dejligt
Det er så fantastisk med glade børn
morethanperfect skriver: Nej men jeg har aaaltid haft en pigenavn hvis jeg nogensinde fik en pige .. Meen det var ikke tilfældet .. Hehe .. Og vil gerne ha han skal hedde Elliot men det navn kan daniel ikke li
Hvad ville han have ham til at hedde så
Babyklar skriver: Hvad ville han have ham til at hedde så
Han kan heller ik rigtig finde ud af det Heheh ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128