Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
STORM
Han bliver idag et år - det er et år siden jeg fødte den mest fantastiske dreng ever !
vi fejret hans fødselsdag i lørdags og igår og det var sådan en go dag elsker min lille dreng SÅ ubeskriveligt altså
dog skal det siges at bassen har været syg med virus, høj feber og nedsat mad og væske.
her er lidt billeder af den dejlige dreng !!
og vi høre nu derfor til i denne tumlinge gruppe
Hej Hej til jer alle sammen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke til Storm Hvor ser han bare dejlig ud
RiUL skriver: Tillykke til Storm Hvor ser han bare dejlig ud
mange tak
synes det vildt at tiden går så hurtig ..
Babyklar skriver: mange tak synes det vildt at tiden går så hurtig ..
Ja, det er helt vildt! Tænk at der allerede er gået 1 år :O
Jeg kan heller ikke forstå at det er 7 mdr siden jeg blev mor. Men tiden går åbenbart stærkt, når man har det dejligt
Hold da op.. bliver han allerede 1 år.. som tiden da er gået stærkt.
Stort tillykke med den lille mand
RiUL skriver: Ja, det er helt vildt! Tænk at der allerede er gået 1 år :O Jeg kan heller ikke forstå at det er 7 mdr siden jeg blev mor. Men tiden går åbenbart stærkt, når man har det dejligt
ja den går voldsom stærk !! - det heeelt vildt..
Trine89 skriver: Hold da op.. bliver han allerede 1 år.. som tiden da er gået stærkt. Stort tillykke med den lille mand
ja det heeelt viildt at der er gået et år !! ET HELT ÅR .. det stadig ikke gået op for mig at jeg nu ikke har en baby mere men en tumling..
Babyklar skriver: ja det heeelt viildt at der er gået et år !! ET HELT ÅR .. det stadig ikke gået op for mig at jeg nu ikke har en baby mere men en tumling..
Nej det kan jeg godt forstå.. Altså jeg sidder også tit og tænker bliver min baby virkelig snart 8 mdr??
Babyklar skriver: STORM Han bliver idag et år - det er et år siden jeg fødte den mest fantastiske dreng ever ! vi fejret hans fødselsdag i lørdags og igår og det var sådan en go dag elsker min lille dreng SÅ ubeskriveligt altså dog skal det siges at bassen har været syg med virus, høj feber og nedsat mad og væske. her er lidt billeder af den dejlige dreng !! og vi høre nu derfor til i denne tumlinge gruppe Hej Hej til jer alle sammen
Er der virkelig allerede gået et år ?!Tilykke tusind gange med ham , og han er sååå sød , men det ved du jo nok
Trine89 skriver: Nej det kan jeg godt forstå.. Altså jeg sidder også tit og tænker bliver min baby virkelig snart 8 mdr??
Ja det slet ikke til at følge med når man har fået barn ligger ma. Rigtig se hvor hurtig tiden går
Og de bliver så hurtig store og kan en masse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128