Hej derude. Har lige brug for nogle andres øjne på sagen.
Som overskriften lød, hvem er mest egoistisk! Min mand og jeg har haft lidt, fnidder i forholdet, og vi havde begge brug for en uge væk fra hinanden således at vi kunne savne hinanden. Aftalen lyder at, jeg har vores datter som er 2½ mdr, da min mand ikke har noget barsel og jo af den grund har en normal hverdag. Han skal derimod komme hjem i weekenden og passe hende mens jeg kan slappe af. Og hvor jeg helt kan lade være med at hjælpe til med bleer mad nattevagt osv. I weekenden vælger jeg alligevel at hjælpe til, for at gøre min mand glad, men også fordi jeg gerne vil hjælpe til. Problemet er så, at vi snakkede videre om det med ikke lige at være sammen en uge af gangen, og min mand siger, at han ku godt bruge en uge mere. Han nævner derudover et vennepar, han ville tage hjem til, (nogle om han spiller meget computer med og det vennepar laver ikke andet end computer og smøger. Jeg siger så at, det syntes jeg ikke lyder som en go ide for så får han ikke tænkt så meget over ham og mig og vore forhold hvis han skal sidde foan en skærm med venner hele ugen, til forskel på hvis han var alene. Der begynder han så at brokke sig lidt og kan se at hvis jeg ikke siger ok på den, vil han skændes om det, så vælger at sige fin for den, eftersom jeg ikke syntes vores datter behøver se flere skænderier. (har vi haft en del af nemlig) .. Efter weekenden slutter (og nu her) Sidder vi så og snakker, og jeg fortæller ham at jeg ikke er så glad for at han skal afsted, fordi jeg har kunnet mærke på vores pige at hun har manglet ham. Så om han virkelig behøvede at tage derhen? En ting er at vores datter mangler ham men jeg gør altså også. jeg var totalt grædefærdig, som han stod det og sagde at det var hvertfald ikke fair og jeg var egoistisk.. jeg mener så at han er egoistisk, når både hans datter og kæreste mangler ham i hverdagen, han har lige haft en ugen uden os, så hvorfor en mere? og den måde han lidt koldrøvet render rundt og pakker sine ting mens jeg sad og græd samtidig med jeg prøvede at trøste vores datter? og kan slet ikke forstå at han kan holde ud at komme hjem til os efter han ikke har set os i en hel uge og vores datter så skal bruge en hel dag på lige at finde ud af hvem han er og lige blive tryg ved ham igen, det syntes jeg selv er hårdt bare at se på... 
Anmeld