overvejer at stoppe med at amme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.732 visninger
17 svar
0 synes godt om
16. april 2012

Sujan

Min datter er 18 dage gammel. Siden hun blev født har jeg haft svamp i brystet og det gør virkelig ondt... Sidder bare og håber hun,snart er færdig hver gang jeg rammer, så overvejer virkelig at stoppe. Det eneste der afholder mig fra at stoppe er at jeg ved hun har bedst af min mælk. Men æv hvor er det hårdt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

L&V

Sujan skriver:

Min datter er 18 dage gammel. Siden hun blev født har jeg haft svamp i brystet og det gør virkelig ondt... Sidder bare og håber hun,snart er færdig hver gang jeg rammer, så overvejer virkelig at stoppe. Det eneste der afholder mig fra at stoppe er at jeg ved hun har bedst af min mælk. Men æv hvor er det hårdt

Hva med at prøve ammebrikker hvis du ikke allerede har det.. Jeg fik bryskbetændelse og mælkeknuder konstant så jeg havde en flaske danskvand stående til at vaske trøsk af tøsens tunge og mit bryst også på med ammebrik også gik det super

Anmeld

16. april 2012

Sujan

Månsson skriver:

Hva med at prøve ammebrikker hvis du ikke allerede har det.. Jeg fik bryskbetændelse og mælkeknuder konstant så jeg havde en flaske danskvand stående til at vaske trøsk af tøsens tunge og mit bryst også på med ammebrik også gik det super

Bruger ammebrikker men gør møg ondt alligevel

Anmeld

16. april 2012

babyMark

Sujan skriver:

du får lige en storamning er godt når man når dertil hvor det bare kører....men når det ikke kører, så kan det rigtige beslutning være at stoppe.

Jeg synes det er svært lige at sige hvad der er bedst for dig/jer. Måske går der en uge og så er det hele overstået, måske tager det længere tid. Det ved jeg ikke....men ville ikke lige efterlade dig uden en

Anmeld

16. april 2012

L&V

Sujan skriver:

Bruger ammebrikker men gør møg ondt alligevel

Nå for den da, åh det er bare frygteligt.. Hva så med at malke ud så er det jo stadig dit mælk hun får og måske svampen så går væk fordi dig og dit barn bliver jo nok ved med at smitte hinanden med det

Anmeld

16. april 2012

Rødhætte

Sujan skriver:

Jeg stoppet også med at amme efter 14 dag.. Synes du skal gøre det du føler er det rigtige for dig! Husk at kærligheden sidder ikke i brysterne

Anmeld

16. april 2012

Sujan

Månsson skriver:

Nå for den da, åh det er bare frygteligt.. Hva så med at malke ud så er det jo stadig dit mælk hun får og måske svampen så går væk fordi dig og dit barn bliver jo nok ved med at smitte hinanden med det

Det underlige er at lillepigen ikke har svamp.. men er jo bare dejligt at hun ikke skal døje med det.

Må snakke med sundhedsplejesken om det næste gang hun kommer..

Lige nu får jeg i hvert fald intet ud af amningen.. synes det gør båndet mellem mig og lillepigen dårligere fordi jeg, hver gang hun vågner tænker åh nej nu skal hun have mad.

Anmeld

16. april 2012

Sujan

Rødhætte skriver:

Jeg stoppet også med at amme efter 14 dag.. Synes du skal gøre det du føler er det rigtige for dig! Husk at kærligheden sidder ikke i brysterne

Hvorfor stoppede du? Tak for støtten:-) er dejligt at høre man føler sig nærmest som en dårlig mor, hvis man ikke vil amme

Anmeld

16. april 2012

Mamalou

Jeg stoppede med amningen, da min søn var tre måneder, fordi jeg fik svamp. Det gør så ondt. Jeg prøvede også med ammebrikker, men det hele blev så surt, at jeg valgte at stoppe. Jeg ved hvor svært det er, men også hvor ondt det gør. Det er OKAY at stoppe

Anmeld

16. april 2012

MissTas

Sujan skriver:

stor krammer herfra og du må bestemt ikke føle dig som en dårlig mor hvis du beslutter dig for at stoppe..

Jeg ammede kun i 3 uger og så fungerede det bare ikke for os længere.. Jeg ønskede så inderligt at amme fuldt ud indtil hun er 6 mrd., men havde bare ikke mælk nok og det jeg så havde blev hun slet ikke mæt af.. hun kunne hænge ved mit bryst i 2-3 timer og stadig ikke være mæt.. til sidst blev hun så hysterisk at hun dårligt ku få fat og ja.. synes det var synd for hende og samtidig virkelig frustrerende for mig

Nu er hun på flaske fuldt ud og det fungerer bare her.. Har den gladeste, nemmeste og dejligste pige ! Jeg klapper mig selv på skulderen for at jeg virkelig kæmpede for at det skulle fungerer og klapper mig selv på skulderen for at have truffet den rigtige beslutning for mig og min datter..man har dårlig samvittighed i starten, men stadig ved jeg, at min datter ikke kunne tænke og ønske sig bedre mor end mig

Så op på hesten og træf det valg der fungerer for jer, det er ingen skam at give flaske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.