Sujan skriver:
Min datter er 18 dage gammel. Siden hun blev født har jeg haft svamp i brystet og det gør virkelig ondt... Sidder bare og håber hun,snart er færdig hver gang jeg rammer, så overvejer virkelig at stoppe. Det eneste der afholder mig fra at stoppe er at jeg ved hun har bedst af min mælk. Men æv hvor er det hårdt
stor krammer herfra
og du må bestemt ikke føle dig som en dårlig mor hvis du beslutter dig for at stoppe..
Jeg ammede kun i 3 uger og så fungerede det bare ikke for os længere.. Jeg ønskede så inderligt at amme fuldt ud indtil hun er 6 mrd., men havde bare ikke mælk nok og det jeg så havde blev hun slet ikke mæt af.. hun kunne hænge ved mit bryst i 2-3 timer og stadig ikke være mæt.. til sidst blev hun så hysterisk at hun dårligt ku få fat og ja.. synes det var synd for hende og samtidig virkelig frustrerende for mig 
Nu er hun på flaske fuldt ud og det fungerer bare her.. Har den gladeste, nemmeste og dejligste pige ! Jeg klapper mig selv på skulderen for at jeg virkelig kæmpede for at det skulle fungerer og klapper mig selv på skulderen for at have truffet den rigtige beslutning for mig og min datter..man har dårlig samvittighed i starten, men stadig ved jeg, at min datter ikke kunne tænke og ønske sig bedre mor end mig 
Så op på hesten og træf det valg der fungerer for jer, det er ingen skam at give flaske

Anmeld