Puuha, det er da en video der beskriver mange af tankerne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2012

Frk-Lotusblomst

Miss BananaHammock skriver:

Da vi var i behandling sidste år og skulle betale, var det ikke sjovt - og vi snakkede meget om hvor uretfærdigt det er. Men priserne er jo vand i forhold til hvad man f.eks. betaler i USA. Det har været frygteligt at leve i "what if" verdenen - men jeg sætter stor pris på at jeg har gjort det i DK hvor det har været muligt at gennemgå den behandling vi har haft brug for til idag at have en positiv blodprøve.

Mit hjerte bløder for alle der ikke selv kan - mit hjerte bløder for min egen lille familie som har kæmpet så længe - men mit hjerte bløder især for dem hvor infertilitet er en sygdom man ikke har råd til at forsøge at behandle. 

Smukt skrevet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

Miss BananaHammock

Frk-Lotusblomst skriver:

Smukt skrevet..

Tak søde 

Anmeld

16. april 2012

ønskebørn74

Frk-Lotusblomst skriver:

Orh jeg kender til din historie og mit hjerte beder for jer!!!!!!

Dejligt du efter 10 år stadig ser alle de gode ting også! <3

1000 tak skal du have!!!

Vi er igang med et forsøg, hvor de bruger æg vi har på frys... Så vi tager imod al den gode vind vi kan få!!!

Anmeld

16. april 2012

Frk-Lotusblomst

ønskebarn74 skriver:

1000 tak skal du have!!!

Vi er igang med et forsøg, hvor de bruger æg vi har på frys... Så vi tager imod al den gode vind vi kan få!!!

Jeg vil sende alt den babystøv jeg har tilovers til jer og jeres iglobasser.

Anmeld

17. april 2012

Nessie

Den video viser rigtig godt hvordan det er at gå med de "what ifs".

Og jeg vil sige, at selv om vi HAR fået et barn, så er der stadig rigtig mange "what ifs" der spøger, som man bliver nødt til at prøve at forholde sig til.

Mine gamle klassekammerater i USA troede at vi var rige, fordi vi havde haft "råd" til at gå i fertilitetsbehandling. Derovre koster det rask væk et par hundrede tusinde, så vi er rimelig priviligerede herhjemme. Vi skal i det mindste ikke ruinere os selv fuldstændig, for at få vores drøm opfyldt.

Tak for jeres støtte, jeg tror ingen af os kan beskrive hvor meget det faktisk betyder når man er igennem sådan et forløb.

Anmeld

8. maj 2012

Nettemor

Denne tråd og video fortjener vist at blive trykket op.

Det er en yderst rørende video der sætter tankerne igang og som giver tårer i øjenkrogen..

til alle jer der kæmper denne kamp hver dag. Både jer i behandling og jer der prøver selv.

Mange For at I alle vil stå med de berømte 2 streger og derefter side med jeres eget guld i armene

Anmeld

8. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Nettemor skriver:

Det er en yderst rørende video der sætter tankerne igang og som giver tårer i øjenkrogen..

til alle jer der kæmper denne kamp hver dag. Både jer i behandling og jer der prøver selv.

Mange For at I alle vil stå med de berømte 2 streger og derefter side med jeres eget guld i armene

Anmeld

8. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Den video viser rigtig godt hvordan det er at gå med de "what ifs".

Og jeg vil sige, at selv om vi HAR fået et barn, så er der stadig rigtig mange "what ifs" der spøger, som man bliver nødt til at prøve at forholde sig til.

Mine gamle klassekammerater i USA troede at vi var rige, fordi vi havde haft "råd" til at gå i fertilitetsbehandling. Derovre koster det rask væk et par hundrede tusinde, så vi er rimelig priviligerede herhjemme. Vi skal i det mindste ikke ruinere os selv fuldstændig, for at få vores drøm opfyldt.

Tak for jeres støtte, jeg tror ingen af os kan beskrive hvor meget det faktisk betyder når man er igennem sådan et forløb.

Anmeld

9. maj 2012

Nessie

Nettemor skriver:

Anmeld

9. maj 2012

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.