Puuha, det er da en video der beskriver mange af tankerne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.531 visninger
27 svar
0 synes godt om
16. april 2012

Frk-Lotusblomst

som man går med... Måtte lige få video'en ned et sted. Måske den har været herinde før. <3

http://www.youtube.com/watch?v=sEURQqzKjuY&fea ture=endscreen&NR=1

(er ikke selv i behandling men synes det er vigtigt at sætte fokus på). <3

Kram til jer alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

som man går med... Måtte lige få video'en ned et sted. Måske den har været herinde før. <3

Kram til jer alle!

uiiiii ... Husker det så tydligt . Ja den fortæller rigtig godt om alle de bekymringer man har..

Anmeld

16. april 2012

L&V

Frk-Lotusblomst skriver:

Kram til jer alle!

Puha fik da en lille klump i halsen hvor er det frygteligt at der er mennesker der ska igennem alt det.. Det burde bare være en menneskeret

Anmeld

16. april 2012

Frk-Lotusblomst

Månsson skriver:

Puha fik da en lille klump i halsen hvor er det frygteligt at der er mennesker der ska igennem alt det.. Det burde bare være en menneskeret

Ja det burde det sku være!...

Anmeld

16. april 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

uiiiii ... Husker det så tydligt . Ja den fortæller rigtig godt om alle de bekymringer man har..

Ja, det gør den virkeligt..
Av i hjertet..

Anmeld

16. april 2012

Annette A

Det er så frygteligt uretfærdigt og det er  bare så tragisk at nogen skal gennemgå alt det. Har selv kendt flere i situationen og det er bare den største sorg for dem. Det er helt ubeskriveligt..

Anmeld

16. april 2012

Frk-Lotusblomst

Kellie skriver:

Det er så frygteligt uretfærdigt og det er  bare så tragisk at nogen skal gennemgå alt det. Har selv kendt flere i situationen og det er bare den største sorg for dem. Det er helt ubeskriveligt..

Anmeld

16. april 2012

ønskebørn74

Frk-Lotusblomst skriver:

Kram til jer alle!

Ja den giver stof til eftertanke!!!  Står selv i det og har været i fertilitets behandling flere år, og forsøgt at blive forældre i over 10år nu... Og ja det er hårdt, med mange op og nedture på vejen..

Men som du kan se i den update jeg har lavet idag, er der også gode dage som idag!!!!

Anmeld

16. april 2012

Frk-Lotusblomst

ønskebarn74 skriver:

Ja den giver stof til eftertanke!!!  Står selv i det og har været i fertilitets behandling flere år, og forsøgt at blive forældre i over 10år nu... Og ja det er hårdt, med mange op og nedture på vejen..

Men som du kan se i den update jeg har lavet idag, er der også gode dage som idag!!!!

Orh jeg kender til din historie og mit hjerte beder for jer!!!!!!

Dejligt du efter 10 år stadig ser alle de gode ting også! <3

Anmeld

16. april 2012

Miss BananaHammock

Da vi var i behandling sidste år og skulle betale, var det ikke sjovt - og vi snakkede meget om hvor uretfærdigt det er. Men priserne er jo vand i forhold til hvad man f.eks. betaler i USA. Det har været frygteligt at leve i "what if" verdenen - men jeg sætter stor pris på at jeg har gjort det i DK hvor det har været muligt at gennemgå den behandling vi har haft brug for til idag at have en positiv blodprøve.

Mit hjerte bløder for alle der ikke selv kan - mit hjerte bløder for min egen lille familie som har kæmpet så længe - men mit hjerte bløder især for dem hvor infertilitet er en sygdom man ikke har råd til at forsøge at behandle. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.