Anonym skriver:
Hej.
jeg er en kvinde som ikke rigtig har lært noget i skolen. jeg kan skrive og regne nogenlunde. tænker tit på om jeg vil blive en god mor en dag. jeg kan ikke hjælpe med lektier. og der er mange ting jeg ikke aner hvordan man gør.f.eks hvor henvender man sig når barnet skal døbes eller skrives op til vuggestue osv alle sådan nogle offentlige ting aner jeg ikke en klap om... kan man være for dum til at få børn (dette er ment dybt alvorligt) jeg vil virkelig gerne have børn.
håber i vil give jeres mening
jeg er sikker på du bliver en fantastisk mor! Du overvejer allerede nu om du kan gøre det rigtigt godt for dine børn, det viser jo ihvertfald at du ikke er helt dum
(og det er sagt med humor og skal ikke opfattes negativt) Det viser at du vil dem det bedste inden du overhovedet har sat dem i verden. Det er et stort skridt på vejen til at blive en god mor.
Med hensyn til lektiehjælp, så ved jeg at mange skoler har kurser så man kan lære hvordan man skal hjælpe med lektier. Selvom jeg føler mig rimelig godt begavet, så kan det da godt være jeg får min sag for når jeg skal hjælpe vores søn med lektier, den måde de underviser på idag er jo langt fra den måde jeg har lært tingene på.
Det vigtigste er at du kan give dine børn tryghed, omsorg og kærlighed. der er mange nye ting man skal lære når man bliver gravid, men du kan få stor hjælp fra jordmnoder, sundhedsplejerske, læge o.s.v så hvis du bare selv beder om hjælp, så kan du få det.
God fornøjelse med projektet - er sikker på du nok skal klare det.
Anmeld