For helvede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2012

FruK

Som du selv skriver vil du ikke komme til at stole på ham igen. Ønsker du at være sammen med en mand, som du ikke kan stole på?

Jeg kan sagtens forstå, at det er svært at slippe drømmen om kernefamilien - der har jeg selv været.
Men vil du have en kernefamile med en, som sandsynligvis vil fortsætte med at behandle dig på den måde?

Jeg valgte at gå fra min søns far - af andre grunde - og har været alene i 6 år. Nu er jeg gift med en ny, dejlig mand og det er altså lige så godt som en kernefamilie at have et delebarn, som trives og den rigtige mand.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

Skouboe

Gå hen til et spejl, kig dig selv dybt i øjnene og spørg: " Vil jeg nogensinde komme til at stole på ham igen? Tror jeg på at han aldrig kommer til at søre mig igen?"

Svar på det, og du har dit svar..

Anmeld

16. april 2012

L&V

Anonym skriver:

Tak.. håber du har ret..

Tror ikke jeg kommer til at stole på ham igen. Men ja elsker ham. Har været sammen i 7år og har haft mange planer og drømme sammen. Han har været min bedste ven i de 7år og er det på en måde stadig. Bare ikke helt som før pga. Det han har gjort..

Æv bæv... Mega hårdt men håber du har ret i at det bliver godt med tiden..

Det lover jeg dig det gør.. Men det kan ta langtid og du vil sikkert fortryde mange gange men det er bare der man ska være stærk Held og lykke med det håber du finder den løsning der er bedst for dig og din datter

Anmeld

16. april 2012

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Gå hen til et spejl, kig dig selv dybt i øjnene og spørg: " Vil jeg nogensinde komme til at stole på ham igen? Tror jeg på at han aldrig kommer til at søre mig igen?"

Svar på det, og du har dit svar..

Ja du har ret og kender svaret... Det er bare så møg svært..
Må samle mig noget styrke så jeg kan gøre mig uafhængig af ham

Anmeld

16. april 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Som du selv skriver vil du ikke komme til at stole på ham igen. Ønsker du at være sammen med en mand, som du ikke kan stole på?

Jeg kan sagtens forstå, at det er svært at slippe drømmen om kernefamilien - der har jeg selv været.
Men vil du have en kernefamile med en, som sandsynligvis vil fortsætte med at behandle dig på den måde?

Jeg valgte at gå fra min søns far - af andre grunde - og har været alene i 6 år. Nu er jeg gift med en ny, dejlig mand og det er altså lige så godt som en kernefamilie at have et delebarn, som trives og den rigtige mand.

Dejligt at høre at det kan lade sig gøre at finde lykken igen.. det må jeg prøve at tro på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.