Kun bryst én gang..???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2012

vitapigen

MortilCilas skriver:

Mmh, nej ikke hvis du har prøvet at lune det.

Cilas fik det også helt koldt, indtil en sagde til mig, at mit brystmælk ikke var koldt, så lod det stå lidt ude inden han fik det, og han ville ike have mælk men det kom.

Cilas' kusine Kiara er først lige omkring i februar begyndt at ville have mælk og KUN letmælk, og hun blev 1 år i februar. Så kunne være du skulle prøve med mindre fedt

Okay tak... vil tilbyde hende lidt hver dag så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

Alexander&Lærke

Min datter er snart 9 md og bliver ikke ammet mere, har ammet fuldt til hun var 6 md, men da hun begyndte at få grød gad hun ikke brystet mere. Jeg har så holdt ved gonat amningen her lige indtil påske, desværre mest for min egen skyld. Men kunne godt se at det betemt ikke var hende der ville ammes, men mig som havde et behov for det, og det syntes jeg var synd i længden, så begynde bare at give lidt alm mælk i en kop. Hun ville til at starte med heller ikke have sødmælk i kop men nu går det strygende og hun får lidt til hver hovedmåltid, og ellers vand.  Da vi hvade sp da hun var 6md og jeg foltalte at hun ikke ville have brystmælk længere, sagde hun at jeg så bare kunne give lidt erstatning eller sødmælk i kop. Så hvis hun får noget andet mælke agtigt udover din mælk så tror jeg ebstem det er ok....  Du kan jo også give lidt yougurt/ a38/tykmælk til mellemmåltid så får hun jo også mælk.

Anmeld

15. april 2012

MortilCilas

vitapigen skriver:

Okay tak... vil tilbyde hende lidt hver dag så

håber det lykkeds!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.