Barnedåb pinsemandqg, kan man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.096 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. april 2012

Mussen2

Skal en barnedåb være en mandag. Bi er i gang med at drøfte muligheder og kom til at snakke om det kunne lade sig gøre at hold   barnedåb mandag i pinsen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

MariaKyedDK

Mussen2 skriver:

Skal en barnedåb være en mandag. Bi er i gang med at drøfte muligheder og kom til at snakke om det kunne lade sig gøre at hold   barnedåb mandag i pinsen?

ved det faktisk ikke, men vi holdte barnedåb på skærtorsdag d. 5 april 2007 , det kunne man sagtens. så mon ikke ?!

Anmeld

15. april 2012

Mussen2

MariaKyedDK skriver:

ved det faktisk ikke, men vi holdte barnedåb på skærtorsdag d. 5 april 2007 , det kunne man sagtens. så mon ikke ?!

Ja, så lyder det ikke helt usandsynligt. Jeg krydser fingre det er noget at et puslesspil at få til at gå op....

Anmeld

15. april 2012

MariaKyedDK

Mussen2 skriver:

Ja, så lyder det ikke helt usandsynligt. Jeg krydser fingre det er noget at et puslesspil at få til at gå op....

ja håber for dig at det kan lykkeds, og man kan sige at den dag kan næsten alle mennesker komme, fordi de fleste har fri den dag, alle kom til min søns barnedåb. vi var 50 mennesker

Anmeld

15. april 2012

Fanny Holbech

Det kan jeg ikke se noget i vejen for, da det jo er en helligdag/kirkedag. Vi holdt barnedåb Pinsesøndag for 2 år siden.

Inden I planlægger alt for meget vil jeg dog råde Jer til at ringe og høre Jer for hos jeres præst/kirkedegn, da der jo kan være andre som har fået samme idé. I vores kirke døber de ikke mere end 2 børn ad gangen, så, det kan jo være at der ikke er plads den dag man lige ønsker.

Anmeld

15. april 2012

Mussen2

MariaKyedDK skriver:

ja håber for dig at det kan lykkeds, og man kan sige at den dag kan næsten alle mennesker komme, fordi de fleste har fri den dag, alle kom til min søns barnedåb. vi var 50 mennesker

Hold da opder var mange. Holdte i det ude?

Anmeld

15. april 2012

Mussen2

Fanny Holbech skriver:

Det kan jeg ikke se noget i vejen for, da det jo er en helligdag/kirkedag. Vi holdt barnedåb Pinsesøndag for 2 år siden.

Inden I planlægger alt for meget vil jeg dog råde Jer til at ringe og høre Jer for hos jeres præst/kirkedegn, da der jo kan være andre som har fået samme idé. I vores kirke døber de ikke mere end 2 børn ad gangen, så, det kan jo være at der ikke er plads den dag man lige ønsker.

Super. Jeg har sendt en forspørgsel til kordegnen

Anmeld

15. april 2012

Omonigho

Det kan det sagtens! 

Vores lille William blev døbt Pinsesøndag sidste år! 

Hav en dejlig barnedåb!

hilsner fra

Julia

Anmeld

15. april 2012

Mussen2

Fanny Holbech skriver:

Tænker duså, at man også ville kunne holde det skærtorsdag, som jo også er en helligdag?

Anmeld

15. april 2012

MariaKyedDK

Mussen2 skriver:

Hold da opder var mange. Holdte i det ude?

ja men enormt hyggeligt vi holdte det i forsamlingshus som ligger lige ved siden af os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.