Hvor meget MME får jeres barn ved sengetid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2012

Ølgaard

Min Datter fik 210 ml MME 19.45 og sov fra 20-06.00 ca men begyndte også at vågne mellem 02-03 så nu er vi gået over til Majs/havre vælling 220 ml kl 19.45 og det virker fint hun sover igennem igen

Men tror nu det er forskelligt fra barn til barn Min pige har også tænder på vej så kan også være derfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

Mira0911

Her blev jeg frarådet vælling da der faktisk slet ikke er noget næring i... Havde selv planlagt at skulle give vælling, da sp fortalte at det ville jeg ikke få noget ud af at give hende, så fortsatte jeg med mme som der er meget mere næring i... 

Her laver jeg en godnat bajer på 200ml hun spiser aldrig det hele.. men vågner igen mellem 6 og 7... 

Anmeld

14. april 2012

modesty

Min SP sagde også at der ikke var nogen grund til at give vælling da vi snakkede mad sidst hun var her...

Hvor gammel er din datter? Det er altså helt vildt normalt at babyer har perioder hvor de vågner oftere. Hvorfor forældrene propper dem med vælling, MME, grød o.s.v., men det handler ikke nødvendigvis om sult. Der sker en masse i deres udvikling hele tiden, hvilket kan påvirke søvnen. Herhjemme vågner min dreng f.eks konsekvent oftere ved tigerspring. Det er en fase, som går over, som så meget andet med de små basser ;-)

Har du prøvet at give hende sutten så snart hun vågner, hvis hun bruger sut (det har du nok, men tænkte lige at jeg ville spørge alligevel...)?

Anmeld

15. april 2012

Camillago

Fenja09 skriver:

Ja, altså min datter vil ikke have majsvælling, men det skulle være rigtig godt til at give barnet / forældre en bedre nattesøvn

Godnat- mme ( NAN Good Night MME) det er sådan set bare mme med risflager, så det fylder noget mere end alm. mme. Det er en ret stor pakke og der er til mange gange - målene er de samme som ved alm. mme. Vi har købt vores i Bilka, så tror de findes i de fleste varehuse

/Fenja

Jeg har heller ikke hørt om Good night mme, men synes det lyder interessant. Virker det?

Her glæder jeg mig også rigtig meget til at få en hel, uafbrudt nattesøvn.

Anmeld

15. april 2012

Mettefpigen

Lukas er 7 1/2 måned og han får aftensmad ved en 18-1830 også en godnat flaske ca kl 1945-2000 på 235 ml og det er ikk altid han spiser det hele, men han har en god appetit... Også sover han derefter, og sover til kl 06-07 stykker.... Og nogengange skal vi op et par gange om natten og give ham sutten....

Han er også begyndt at drømme rigtig meget, så han kan godt vågne nogle gange hvor han skriger men som regel går det i sig selv igen... Men en sjældent gang kommer han lige op og blir trøstet....

Anmeld

15. april 2012

Fenja09

Camillago skriver:

Jeg har heller ikke hørt om Good night mme, men synes det lyder interessant. Virker det?

Her glæder jeg mig også rigtig meget til at få en hel, uafbrudt nattesøvn.

Nu er det sådan, at vores datter først nu er begyndt at spise grød, så hun skal lige vænne sig til en anden konsistens end mme, men jo jeg tror det virker bedre til natten at give noget der fylder lidt mere - om ikke andet kan man jo forsøge og hvis det så ikke virker, må man prøve noget andet  Tror kun vi gav 50-60 kr for en rimelig stor pakke.

Har lige taget et billede af vores, så kan du se hvordan pakken ser ud

/Fenja

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. april 2012

Camillago

Fenja09 skriver:

Nu er det sådan, at vores datter først nu er begyndt at spise grød, så hun skal lige vænne sig til en anden konsistens end mme, men jo jeg tror det virker bedre til natten at give noget der fylder lidt mere - om ikke andet kan man jo forsøge og hvis det så ikke virker, må man prøve noget andet  Tror kun vi gav 50-60 kr for en rimelig stor pakke.

Har lige taget et billede af vores, så kan du se hvordan pakken ser ud

/Fenja

Tak for svar og billede. Jeg må ud og finde det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.