Fra mine hænder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2012

Flødebollen

Linda-M skriver:

.. til ham den dejlige i maven min.

Jeg er nu 36+1 og tiden er ved at være nær, hvor han endelig kommer ud til os. Jeg har brugt lidt tid på at lave lidt til ham og det skal i da se

En lille hæklet rangle:

Små hæklede futter:

.. og en strikket vest i samme garn:

En uro med ugler af filt:

En hæklet elefant:

Og inden jeg blev gravid syede jeg denne ugle af en håndklæde tilbage fra mine oldeforældre - den bliver helt sikker også hans:

Det var lidt her fra - kan være jeg har inspireret lidt

www.tusindetanker.blogspot.com

Nej hvor er filt-uroen floooot! Sådan en vil jeg gerne købe , hvis du solgte den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

Linda-M

Kathepige skriver:

Nej hvor er filt-uroen floooot! Sådan en vil jeg gerne købe , hvis du solgte den

Takker!

Ville også rigtig gerne lave nogen til jer, hvis ikke det var fordi den tog så laaaang tid at lave

Anmeld

23. maj 2012

Michalala

Linda-M skriver:

.. til ham den dejlige i maven min.

Jeg er nu 36+1 og tiden er ved at være nær, hvor han endelig kommer ud til os. Jeg har brugt lidt tid på at lave lidt til ham og det skal i da se

En uro med ugler af filt:

Hej,

Jeg kan se at du måske har født nu, så ved ikke om du har tid til at svare. Men gør forsøget alligevel

Med inspiration fra din tråd er jeg gået igang med en uro af filtdyr - herunder også den søde ugle. Men jeg har svært ved at få mine sting rundt om figuren lige så pæne som dine. Syntes de blir' alt for skæve og ujævne. Har du mon nogle gode tips til hvad jeg kan gøre for at få det pænt?

Håber du kan hjælpe

Anmeld

25. maj 2012

Linda-M

Michalala skriver:

Hej,

Jeg kan se at du måske har født nu, så ved ikke om du har tid til at svare. Men gør forsøget alligevel

Med inspiration fra din tråd er jeg gået igang med en uro af filtdyr - herunder også den søde ugle. Men jeg har svært ved at få mine sting rundt om figuren lige så pæne som dine. Syntes de blir' alt for skæve og ujævne. Har du mon nogle gode tips til hvad jeg kan gøre for at få det pænt?

Håber du kan hjælpe

Jeg fødte vores lille søn d. 15/5 - så ja, det er rigeligt at se til

Men selvfølgelig har jeg tid til at svare.

Jeg går ud fra at du laver tungesting som jeg?
Umiddelbart vil jeg sige, at det kræver godt øjemål i forhold til afstand, har du det, handler det om ikke at stramme stingene for meget og sørge for at holde tråden ret når du strammer til, altså lodret væk fra stinget.

Ved ikke om det giver mening?

Anmeld

28. maj 2012

Michalala

Linda-M skriver:

Jeg fødte vores lille søn d. 15/5 - så ja, det er rigeligt at se til

Men selvfølgelig har jeg tid til at svare.

Jeg går ud fra at du laver tungesting som jeg?
Umiddelbart vil jeg sige, at det kræver godt øjemål i forhold til afstand, har du det, handler det om ikke at stramme stingene for meget og sørge for at holde tråden ret når du strammer til, altså lodret væk fra stinget.

Ved ikke om det giver mening?

Tusind tak for dit svar. Jeg gik lige på you-tube og fandt en video med tungesting. Det var vidst ikke helt sådan jeg havde gjort Men det må jeg forsøge mig med fremover. Dit svar er en kæmpe hjælp.

Og da også kæmpe stort tillykke med din søn. Hvor dejligt for dig. Håber alt går som det skal og at du/I bare har tid og overskud til at nyde ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.