Fra mine hænder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.589 visninger
44 svar
0 synes godt om
14. april 2012

Linda-M

.. til ham den dejlige i maven min.

Jeg er nu 36+1 og tiden er ved at være nær, hvor han endelig kommer ud til os. Jeg har brugt lidt tid på at lave lidt til ham og det skal i da se

En lille hæklet rangle:

Små hæklede futter:

.. og en strikket vest i samme garn:

En uro med ugler af filt:

En hæklet elefant:

Og inden jeg blev gravid syede jeg denne ugle af en håndklæde tilbage fra mine oldeforældre - den bliver helt sikker også hans:

Det var lidt her fra - kan være jeg har inspireret lidt

www.tusindetanker.blogspot.com

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

Dot D

Hvor er det da bare såååå flot

Anmeld

14. april 2012

morethanperfect

Linda-M skriver:

.. til ham den dejlige i maven min.

Jeg er nu 36+1 og tiden er ved at være nær, hvor han endelig kommer ud til os. Jeg har brugt lidt tid på at lave lidt til ham og det skal i da se

En lille hæklet rangle:

Små hæklede futter:

.. og en strikket vest i samme garn:

En uro med ugler af filt:

En hæklet elefant:

Og inden jeg blev gravid syede jeg denne ugle af en håndklæde tilbage fra mine oldeforældre - den bliver helt sikker også hans:

Det var lidt her fra - kan være jeg har inspireret lidt

www.tusindetanker.blogspot.com

Woow

Laver du disse tin og sælger dem ??

Anmeld

14. april 2012

Linda-M

Dot D skriver:

Hvor er det da bare såååå flot

Hvor er du sød - mange tak

Anmeld

14. april 2012

Mother-love

Ej hvor er det bare flot. Elsker virkelig den der elefant. Den er simpelthen bare så sød. Jeg kunne også godt selv finde på at lave den slags men tror bare ikke at jeg kan finde ud af at hækle. Har flere gange kigget på nettet hvordan man gør. Men har så opgivet at lære det hehe

Anmeld

14. april 2012

Polkaprik

Suuuuuper fede ting! Gid jeg havde de evner

Anmeld

14. april 2012

Linda-M

morethanperfect skriver:

Woow

Laver du disse tin og sælger dem ??

Ikke sådan lige umiddelbart.

Er "handicappet" af perfektionisme, så tror aldrig jeg ville være tilfreds nok, til at ville tage penge for det

Var der noget bestemt du tænkte på?

Anmeld

14. april 2012

Linda-M

michelledam skriver:

Ej hvor er det bare flot. Elsker virkelig den der elefant. Den er simpelthen bare så sød. Jeg kunne også godt selv finde på at lave den slags men tror bare ikke at jeg kan finde ud af at hækle. Har flere gange kigget på nettet hvordan man gør. Men har så opgivet at lære det hehe

Jeg lærte at hækle af min bedstemor da jeg ikke var ret gammel. Havde glemt det igen, så da jeg ville tage det op brugte jeg også nettet en del og det gik ganske fint. Det er dog lidt snyd, da jeg trods alt havde haft det i hænderne før

Tror sagtens du kan lære det, men det er nok nemmere når man har nogen ved sin side til at vise vejen

Og - tak for din kommentar, elefanten er blevet ret populær

Anmeld

14. april 2012

Linda-M

Polkaprik skriver:

Suuuuuper fede ting! Gid jeg havde de evner

Ihh tak skal du ha'

Anmeld

14. april 2012

Mother-love

Linda-M skriver:

Jeg lærte at hækle af min bedstemor da jeg ikke var ret gammel. Havde glemt det igen, så da jeg ville tage det op brugte jeg også nettet en del og det gik ganske fint. Det er dog lidt snyd, da jeg trods alt havde haft det i hænderne før

Tror sagtens du kan lære det, men det er nok nemmere når man har nogen ved sin side til at vise vejen

Og - tak for din kommentar, elefanten er blevet ret populær

Hvor har du fundet opskriften på elefanten henne? Det kunne jo være min mor kunne lære mig det. Ved hun kan strikke så mon ikke hun også kan hækle. Heh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.