Hjemmelavet Navneskilt :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

Giraffen

Mom In The Making skriver:

Ja, måske det skal være jeres næste projekt? Haha.. folk tror jeg er gak, har indrettet børneværelse der passer til et barn der er 1-2 år siden jeg blev gravid..

Ja, jeg synes nemlig det er en rigtig god effekt, det med at det sidder lidt ud fra væggen.

det er altid godt at være lidt på forkant hvordan tænker du at du vil lave højdemåleren?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Chewy

Giraffen skriver:

Jeg har også lagt billedet ind i "børneværelse"-tråden, men kan slet ikke dy mig for også at lægge det ind her

Jeg har hele tiden vidst at jeg ville ha sådan et navneskilt som man kan købe, men når de nu kun laver dem som Oliver og Emma osv så må man jo selv igang

Jeg har tegnet og faren har skåret og malet

Det måler 60x20 cm - det ser bare lidt mindre ud fordi sengen er 70x140

Smukt skilt og smukt navn

Kærlig hilsen Nina

Anmeld

17. april 2012

MomInTheMaking

Giraffen skriver:

det er altid godt at være lidt på forkant hvordan tænker du at du vil lave højdemåleren?

Tja, jeg synes bare lige så godt jeg kunne gå efter noget der kunne bruges når hun rent faktisk kan bruge rummet. Lige nu bruger hun det jo ikke til noget, da hun sover inde hos os og leger i stuen.

Er ikke helt kommet frem til hvad for noget motiv jeg vil have, men ellers havde jge bare tænkt at bruge noget finér eller lignende og så tegne på det/måle det så det passer, skære ud og slibe/male osv. og så med cm. hele vejen op.

Håber det gav mening. xD haha...

Anmeld

17. april 2012

Giraffen

Chewy skriver:

Smukt skilt og smukt navn

Kærlig hilsen Nina

Ih tak og i lige måde

Anmeld

17. april 2012

Giraffen

Tja, jeg synes bare lige så godt jeg kunne gå efter noget der kunne bruges når hun rent faktisk kan bruge rummet. Lige nu bruger hun det jo ikke til noget, da hun sover inde hos os og leger i stuen.

Er ikke helt kommet frem til hvad for noget motiv jeg vil have, men ellers havde jge bare tænkt at bruge noget finér eller lignende og så tegne på det/måle det så det passer, skære ud og slibe/male osv. og så med cm. hele vejen op.

Håber det gav mening. xD haha...

det lyder som en go plan tænkte bare det ku være du havde en god idé med et motiv eller en figur du ville ha implementeret overvejer lidt en giraf - vi har faktisk fået denne her:

http://lirumlarumleg.dk/product/Billeder-pynt-v%e6gtrof%e6er/H%f8jdem%e5ler-Giraf

Men jeg vil hellere have en der kan holde mange år og det tror jeg desværre ikke en stof-måler kan

Anmeld

17. april 2012

MomInTheMaking

Giraffen skriver:

det lyder som en go plan tænkte bare det ku være du havde en god idé med et motiv eller en figur du ville ha implementeret overvejer lidt en giraf - vi har faktisk fået denne her:

http://lirumlarumleg.dk/product/Billeder-pynt-v%e6gtrof%e6er/H%f8jdem%e5ler-Giraf

Men jeg vil hellere have en der kan holde mange år og det tror jeg desværre ikke en stof-måler kan

Haha.. den er ellers sjov..

Nah, jeg er ikke nået så langt med designet endnu, men havde overvejet noget med nogen paddehatte o.l. Men jeg ved det ikke, jeg har ikke sådan tænkt at det skulle være andet end en højdemåler med lidt pynt om. (modsat f.eks. når det er en giraf eller en lineal eller noget andet der er langt, som bruges.)

Nu hvor jeg er blevet så besat af at hækle kunne jeg nok godt finde på at hækle noget på/til den, eller måske bruge stof/papir til at lave "farverne" på de forskellige ting, det giver en god effekt.

Anmeld

17. april 2012

Giraffen

Haha.. den er ellers sjov..

Nah, jeg er ikke nået så langt med designet endnu, men havde overvejet noget med nogen paddehatte o.l. Men jeg ved det ikke, jeg har ikke sådan tænkt at det skulle være andet end en højdemåler med lidt pynt om. (modsat f.eks. når det er en giraf eller en lineal eller noget andet der er langt, som bruges.)

Nu hvor jeg er blevet så besat af at hækle kunne jeg nok godt finde på at hækle noget på/til den, eller måske bruge stof/papir til at lave "farverne" på de forskellige ting, det giver en god effekt.

orv ja det ville være en go ide

Jeg tænkte også på om man mon kunne få de der takker og tal til selve måledelen som klistermærke eller andet, så det bliver præcist - det er svært at lave tal og takker i hånden så det ser 'ordentligt' ud tænker jeg 

Anmeld

17. april 2012

MomInTheMaking

Giraffen skriver:

orv ja det ville være en go ide

Jeg tænkte også på om man mon kunne få de der takker og tal til selve måledelen som klistermærke eller andet, så det bliver præcist - det er svært at lave tal og takker i hånden så det ser 'ordentligt' ud tænker jeg 

er sikker på man kan købe noget wall-sticker man kan bruge hvis det er, men jeg havde nu bare tænkt mig at bruge en tommestok.. og så selv lave det. hehe.

Anmeld

17. april 2012

Giraffen

er sikker på man kan købe noget wall-sticker man kan bruge hvis det er, men jeg havde nu bare tænkt mig at bruge en tommestok.. og så selv lave det. hehe.

tror bare ikke mine kompetencer inden for frihåndstegning er særligt gode når det gælder små streger og tal men man kan helt sikker finde på noget skægt

Anmeld

17. april 2012

MomInTheMaking

Giraffen skriver:

tror bare ikke mine kompetencer inden for frihåndstegning er særligt gode når det gælder små streger og tal men man kan helt sikker finde på noget skægt

Man kunne jo altid lave en skabelon af tallene, men ellers skulle det da nok være til at finde noget færdigt der kan bruges.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.