Hjemmelavet Navneskilt :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2012

Musen5

*A* skriver:

FLOT!

Tager du imod bestillinger?

Bestiller oxo gerne da.

Hold da fest hvor er det bare flot !

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

Maja_4000

Giraffen skriver:

Ej hvor sejt - vil du evt sende link til Trendsales? 

Og mange tak - vi er lidt stolte fordi det er noget vi begge to har lavet sammen til hende 

http://www.trendsales.dk/listings/bogstaver-navn-navneskilt-vaelg-selv-skrift/22547079?pn=5&rt=ssr&search=navneskilt&status=1

Jeg købte så uden maling .. Malede det lilla og satte papir på .. Har kun et billede da det var halvt færdigt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. april 2012

EKBJ

Maja_4000 skriver:

Man kan også købe dem på Trendsales .. Der har jeg fået lavet et med "Caroline" og så fik jeg endda et <3 over i'et som jeg ønskede .. Super god service

TS: Det er rigtig flot !!

Hvad gav du for det? :-) 

Anmeld

15. april 2012

Giraffen

Maja_4000 skriver:

http://www.trendsales.dk/listings/bogstaver-navn-navneskilt-vaelg-selv-skrift/22547079?pn=5&rt=ssr&search=navneskilt&status=1

Jeg købte så uden maling .. Malede det lilla og satte papir på .. Har kun et billede da det var halvt færdigt

waaauw hun er dygtig - sikke fine navne :-)

Anmeld

15. april 2012

Maja_4000

EKBJ skriver:

Hvad gav du for det? :-) 

Det kan jeg ikke huske .. 150 - 250 tror jeg Det er et år siden :b

Anmeld

16. april 2012

MomInTheMaking

Giraffen skriver:

Jeg har også lagt billedet ind i "børneværelse"-tråden, men kan slet ikke dy mig for også at lægge det ind her

Jeg har hele tiden vidst at jeg ville ha sådan et navneskilt som man kan købe, men når de nu kun laver dem som Oliver og Emma osv så må man jo selv igang

Jeg har tegnet og faren har skåret og malet

Det måler 60x20 cm - det ser bare lidt mindre ud fordi sengen er 70x140

Hvor er det fint. Og så er jeg jo bare helt vild med det fordi det er hjemmelavet.^^

Anmeld

16. april 2012

Giraffen

Mom In The Making skriver:

Hvor er det fint. Og så er jeg jo bare helt vild med det fordi det er hjemmelavet.^^

og er der nogen der kender til hjemmelavet så må det være dig 

Anmeld

16. april 2012

MomInTheMaking

Giraffen skriver:

og er der nogen der kender til hjemmelavet så må det være dig 

haha.. ja, det må jeg jo nok give dig ret i. Hvordan sidder det egentlig fast på væggen?

Jeg har også sagt til manden at han godt må ønske sig en stiksav i fødselsdagsgave, kunne godt tænke mig at lave mibn egen "højdemåler" og nogen andre småting.

Anmeld

16. april 2012

Giraffen

Mom In The Making skriver:

haha.. ja, det må jeg jo nok give dig ret i. Hvordan sidder det egentlig fast på væggen?

Jeg har også sagt til manden at han godt må ønske sig en stiksav i fødselsdagsgave, kunne godt tænke mig at lave mibn egen "højdemåler" og nogen andre småting.

arw ja det var en rigtig go idé

Den sidder med sådan nogle vinkelrette små beslag og så et billed-søm (kender ikke lige de rigtige betegnelser) men vi ville nemlig gerne have at det hang et stykke fra væggen så der kom skygger

Anmeld

16. april 2012

MomInTheMaking

Giraffen skriver:

arw ja det var en rigtig go idé

Den sidder med sådan nogle vinkelrette små beslag og så et billed-søm (kender ikke lige de rigtige betegnelser) men vi ville nemlig gerne have at det hang et stykke fra væggen så der kom skygger

Ja, måske det skal være jeres næste projekt? Haha.. folk tror jeg er gak, har indrettet børneværelse der passer til et barn der er 1-2 år siden jeg blev gravid..

Ja, jeg synes nemlig det er en rigtig god effekt, det med at det sidder lidt ud fra væggen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.