Nogen der kender den røde Brio hund..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2012

Kvist

132319 skriver:

Hmm, er du sikker på det?

Jeg er ret sikker på at de ikke laves i rød mere og ikke er blevet produceret i mange år. 

Tænker hun måske har købt den brugt, sys nemlig heller ikke de har været at finde i butikkerne i længe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

132319

Kvist skriver:

Hehe stakkels lille mini hund hvis den bliver jagtet af den store 

Haha ja og jeg skal altid være den lille 

Hehe 

Anmeld

14. april 2012

Kvist

132319 skriver:

Haha ja og jeg skal altid være den lille 

Hehe 

Hehe lyder hårdt 

Anmeld

14. april 2012

Fenja09

Jeg kan sagtens huske de røde Brio hunde, men mener ikke de produceres længere - det tror jeg derimod den sorte Brio hund gør - den med gule ører og røde hjul (ben). De røde skal nok købes brugt for at få fat i dem.

/Fenja

Anmeld

15. april 2012

frk andreasen

Kvist skriver:

Hvor fint, har aldrig set dem i gul.. Og min søn har også rendt rundt med den siden den kom ned i stuen, såden er et hit her også..

Øv øv med legetøjet, det så rart at have lidt fra sin egen barndom.. 

den var gul med grønne øre ja var rigtig ked af det da min far ringede

sjovt at de stadig er et hit mine unger har osse nogle andre træk hunde i plastic men det altid den lille brio hund som de ender med at hente

Anmeld

15. april 2012

frk andreasen

frk andreasen skriver:

sjovt at de stadig er et hit mine unger har osse nogle andre træk hunde i plastic men det altid den lille brio hund som de ender med at hente

hmm eller osse var den grøn med gule øre??? nu kom jeg lige i tvivl.. den var ihertfald i de farver

Anmeld

15. april 2012

Kvist

Fenja09 skriver:

Jeg kan sagtens huske de røde Brio hunde, men mener ikke de produceres længere - det tror jeg derimod den sorte Brio hund gør - den med gule ører og røde hjul (ben). De røde skal nok købes brugt for at få fat i dem.

/Fenja

Ja de sorte produceres stadig, men tror også kun de røde fåes brugt

Anmeld

15. april 2012

Kvist

frk andreasen skriver:

Ja der er bare nogetmover det Brio.. Min søn har også stableklovnen, puttekassen og hammerbrættet og han bruger det hele rigtig meget i forhold til noget af det andet han har..

Tror jeg vil holde øjnene åbne til sommerens markeder, måske der gemmer sig en gul hund et sted 

Anmeld

15. april 2012

frk andreasen

dem har mine osse og min søn elsker dem

Anmeld

15. april 2012

Sissel

132319 skriver:

Hmm, er du sikker på det?

Jeg er ret sikker på at de ikke laves i rød mere og ikke er blevet produceret i mange år. 

Ja, jeg købte en ny rød til min datter da hun var lille.. Og hun er kun 2,5 .. Vi er enige om at det er den med hjul og en hale der kan vippe?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.