Nogen der kender den røde Brio hund..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.427 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. april 2012

Kvist

Efter en ordentlig omgang rydden op på vores rode værelse har jeg fundet en rød Brio hund.. Den er fra da jeg var lille..

Men man kan da ikke købe dem i rød mere?? Er der nogen der ved hvornår de stoppede med at producere dem eller om de stadig gør.. Er da lidt nysgerrig om det evt. har været en limited edition eller noget andet fancy

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

Sissel

Jeg købte en rød for et par år siden.. Har også en fra da jeg var lille.. Så nu har vi to har faktisk aldrig set de små i andre farver end rød..

Anmeld

14. april 2012

frk andreasen

jeg havde også en rød da jeg var lille min lillebror havde den i gul min datter fik en i sort da hun fyldte 1 år og nu har min søn arvet den de elsker den og mig og min bror elskede vores!! de brændte desværre ned med resten af vores legetøj fra barndommen har hun min tøj mus tilbage fra da jeg var 4 år

knus

Anmeld

14. april 2012

Kvist

Sissel skriver:

Jeg købte en rød for et par år siden.. Har også en fra da jeg var lille.. Så nu har vi to har faktisk aldrig set de små i andre farver end rød..

Sjovt, har ikke set dem til salg nogle steder.. Men så kan de da stadig købes 

Anmeld

14. april 2012

132319

Tror ikke den røde kan købes mere, jeg har i hvert fald aldrig set dem.

Herhjemme har min søn arvet en rød fra sin bedste. Vi har en mini (fra et spil), den røde, en sort og den helt store sorte -Dvs. fire forskellige størrelser

Anmeld

14. april 2012

Kvist

frk andreasen skriver:

jeg havde også en rød da jeg var lille min lillebror havde den i gul min datter fik en i sort da hun fyldte 1 år og nu har min søn arvet den de elsker den og mig og min bror elskede vores!! de brændte desværre ned med resten af vores legetøj fra barndommen har hun min tøj mus tilbage fra da jeg var 4 år

knus

Hvor fint, har aldrig set dem i gul.. Og min søn har også rendt rundt med den siden den kom ned i stuen, såden er et hit her også..

Øv øv med legetøjet, det så rart at have lidt fra sin egen barndom.. 

Anmeld

14. april 2012

Kvist

132319 skriver:

Tror ikke den røde kan købes mere, jeg har i hvert fald aldrig set dem.

Herhjemme har min søn arvet en rød fra sin bedste. Vi har en mini (fra et spil), den røde, en sort og den helt store sorte -Dvs. fire forskellige størrelser

Har længe overvejet at købe en sort til ham men var bare overbevist om vi havde en rød et sted.. Og det fik jeg da også bekræftet da jeg ryddede lidt op i gemmerne 

Men det kunne da godt ske man skulle have en sort alligevel, så den røde kunne få selskab 

Anmeld

14. april 2012

132319

Kvist skriver:

Har længe overvejet at købe en sort til ham men var bare overbevist om vi havde en rød et sted.. Og det fik jeg da også bekræftet da jeg ryddede lidt op i gemmerne 

Men det kunne da godt ske man skulle have en sort alligevel, så den røde kunne få selskab 

Ja god idé

Her leger vi ofte fangeleg med de fire forskellige hunde

Anmeld

14. april 2012

132319

Sissel skriver:

Hmm, er du sikker på det?

Jeg er ret sikker på at de ikke laves i rød mere og ikke er blevet produceret i mange år. 

Anmeld

14. april 2012

Kvist

132319 skriver:

Ja god idé

Her leger vi ofte fangeleg med de fire forskellige hunde

Hehe stakkels lille mini hund hvis den bliver jagtet af den store 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.