hvor jeg bare HADER når folk ikke overholder deres aftaler!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2012

PernilleogLouis

ano14316 skriver:

Det er jo skuffelsen over at blive svigtet, og ikke selve det at hun ikke kommer.

Har selv prøvet det så mange gange. Hvor min mor har skulle komme, måske endda bare til en kop the, og så kommer hun ikke, og jeg bliver så ked af det, selvom jeg jo ved at der er større chance for at hun ikke kommer end at hun rent faktisk dukker op til en aftale.

Jeg læser det som om det store problem er at der ikke er nogen til at gøre rent for hende fordi hendes hjem ligner noget der er løgn - det virker da ikke til at det er hende hun savner men bare en til at gøre rent.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

Princesspigen

RGN skriver:

Jeg kan godt forstå, at du er skuffet, men det som faktisk er rigtig trist i det her er måske ikke at din lejlighed ligner noget der er løgn, men at din stedmor er alkoholiker og dermed syg.

Jeg håber hun en dag bliver rask og får et bedre liv.

Og god bedring med dig og din kvalme.

ingen tvivl om det er rigtig trist hun har det så svært.. men når jeg VED at hun godt kan være ædrug så har jeg bare lidt svært ved at forholde mig til det.. men det er selvfølgelig heller ikke nemt at være ædrug når man ikke har viljen til at være det..

Anmeld

14. april 2012

Princesspigen

kicha skriver:

Syns faktisk ik du kan tillade dig at brokke dig - du burde være være glad når hun så har mulighed for at hjælpe. Ellers må du jo bare få det gjort selv - hvis du er alene og ikke laver andet end at ligge på sofaen hele dagen så kan det da ikke være så rodet og beskidt

da jeg har 2 katte der fælder, laver ballade, på 40 km2 så bliver her hurtigt beskidt, men det er ik kun det, det er os opvask, skiftning af sengentøj, rengøring af kattebakke, vask af tøj, handle, som hun sku hjælpe med.. og det er bare ikke nemt når man går og besvimer eller kaster op hver gang man bevæger sig...

Anmeld

14. april 2012

Princesspigen

B&J skriver:

desværre kan du ikke stole på en alkoholiker... og syntes nu det er sød hun endelig hjælper dig...

nu ved jeg ikke om du har noget med barnets far af gøre for ´kunne han ikke hjælpe?

en veninde

en faster moster eller sådan noget tror du ikke der er en der vil hvad med din far???

alle venner og veninder bor langt væk, de fleste i nordsjælland eller på langeland, så der er ikke meget hjælp at hente..

kæresten er ved at renovere vores kommende hus så jeg snart kan flytte ind, når ikk han renoverer huset så er han på arbejde så ham ser jeg ikke meget til da han gerne vil være færdig og klar til jeg kan flyte ind hurtigst muligt..

far er den er er mest rigtig dårlig til rengøring og husligt arbejde, han plejer at betale mig eller min søster for det..

min søster ligger der hjemme med en disko polaps så der er heller ingen hjælp..

føler mig lidt alene..

Anmeld

14. april 2012

Princesspigen

ano14316 skriver:

Det er jo skuffelsen over at blive svigtet, og ikke selve det at hun ikke kommer.

Har selv prøvet det så mange gange. Hvor min mor har skulle komme, måske endda bare til en kop the, og så kommer hun ikke, og jeg bliver så ked af det, selvom jeg jo ved at der er større chance for at hun ikke kommer end at hun rent faktisk dukker op til en aftale.

ige precis, det har du så meget ret i..

hjælpen, tja jeg overlever jo nok uden.. men det at hun lover og lover og lover og så sker det bare ikke..

Anmeld

14. april 2012

B&J

Princesspigen skriver:

alle venner og veninder bor langt væk, de fleste i nordsjælland eller på langeland, så der er ikke meget hjælp at hente..

kæresten er ved at renovere vores kommende hus så jeg snart kan flytte ind, når ikk han renoverer huset så er han på arbejde så ham ser jeg ikke meget til da han gerne vil være færdig og klar til jeg kan flyte ind hurtigst muligt..

far er den er er mest rigtig dårlig til rengøring og husligt arbejde, han plejer at betale mig eller min søster for det..

min søster ligger der hjemme med en disko polaps så der er heller ingen hjælp..

føler mig lidt alene..

ja men selv om din kæreste har så meget kan han jo godt lige tage det værelse skidt

Anmeld

14. april 2012

Princesspigen

B&J skriver:

ja men selv om din kæreste har så meget kan han jo godt lige tage det værelse skidt

jeg håber så også på han måske kommer i aften, men ellers imorgen og hjælper mig..

det er jo trods alt os hans baby der giver mig alt den dumme kvalme..  

men er bare skuffet over hende...

Anmeld

14. april 2012

B&J

Princesspigen skriver:

jeg håber så også på han måske kommer i aften, men ellers imorgen og hjælper mig..

det er jo trods alt os hans baby der giver mig alt den dumme kvalme..  

men er bare skuffet over hende...

nemlig

ja ved godt du er skuffet, men man kan desværre ikke stole på dem

Anmeld

14. april 2012

Princesspigen

B&J skriver:

nemlig

ja ved godt du er skuffet, men man kan desværre ikke stole på dem

nææ men alligevel gør man det for at vise dem en vis tillid..

Anmeld

14. april 2012

Maise86

kicha skriver:

zSyns faktisk ik du kan tillade dig at brokke dig - du burde være være glad når hun så har mulighed for at hjælpe. Ellers må du jo bare få det gjort selv - hvis du er alene og ikke laver andet end at ligge på sofaen hele dagen så kan det da ikke være så rodet og beskidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.