hvor jeg bare HADER når folk ikke overholder deres aftaler!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.091 visninger
21 svar
0 synes godt om
14. april 2012

Princesspigen

ja sorry men skal lige af med lidt her.. håber i bær over med mig..

jeg er 14+1 idag, har voldsom kvalme og kaster også op..

har ingen energi og føler jeg ingen ting kan..

allerede for 3-4 uger siden bad jeg min fars kæreste om hjælp til at få ordnet det huslige en gang om ugen her i min lejlighed da jeg er alere og bare ligger på sofaen med en spand..

vi lavede en aftale om at hun skal komme her en gang om ugen og hjælpe mig og det ville hun rigtig rigtig gerne.. 

hun var her da os i forrige uge, sidste uge havde vi ikke tid de samme dage så der blev ik noget..

fars kæreste, tina hun har det lille problem at hun er alkoholiker.. hun kan godt lade være med at drikke i en længere periode, men falder hun først i så FALDER HUN I, og så stopper hun ikke igen før hun bliver tvunget til det på den ene eller anden måde..

hun bliver dum, sur, skælder ud uden grund, sidder bare og surmuler men ved ik selv hvorfor.. hun bliver virkelig underlig..

det skal os lige siges at hendes ene datter ikke snakker med hende af samme grund..

nå men hun låvede så at komme i onsdags, men aflyste, lovede så torsdag, det samme, og fredag og senest idag sku hun så ha været her.. men nej.. hun ligger og sover brandert ud...

min lejlighed ligner lort, energi er der ingen af og jeg skal næsmest gå rundt med en spand i hånden af frygt for ikke at nå wcet..  

graviditet er ikke en sygdom, men det føles godt nok sådan for tiden  

jeg beder jer ikke have ondt af mig eller have melidenhed for jeg ved godt der er flere der har det værre end mig.. men jeg skulle bare lige af med det.. for er virkelig SKUFFET!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

Princesspigen

14. april 2012

Talbutikken

Kan godt se at det er en rigtigt trals situation du sidder i.. Men hvis jeg var dig ville jeg finde en anden der kan hjælpe dig, for uanset om der er snakke om en periode alkoholiger eller en promille alkoholiger, kan man ikke stole på dem og derfor ikke sætte sin lid til dem.

Anmeld

14. april 2012

Princesspigen

Talbutikken skriver:

Kan godt se at det er en rigtigt trals situation du sidder i.. Men hvis jeg var dig ville jeg finde en anden der kan hjælpe dig, for uanset om der er snakke om en periode alkoholiger eller en promille alkoholiger, kan man ikke stole på dem og derfor ikke sætte sin lid til dem.

jeg har bare ikke andre der kan hjælpe mig  derfor jeg lidt var nød til at stole på hendes hjælp..

Anmeld

14. april 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg kan godt forstå, at du er skuffet, men det som faktisk er rigtig trist i det her er måske ikke at din lejlighed ligner noget der er løgn, men at din stedmor er alkoholiker og dermed syg.

Jeg håber hun en dag bliver rask og får et bedre liv.

Og god bedring med dig og din kvalme.

Anmeld

14. april 2012

PernilleogLouis

Syns faktisk ik du kan tillade dig at brokke dig - du burde være være glad når hun så har mulighed for at hjælpe. Ellers må du jo bare få det gjort selv - hvis du er alene og ikke laver andet end at ligge på sofaen hele dagen så kan det da ikke være så rodet og beskidt

Anmeld

14. april 2012

B&J

desværre kan du ikke stole på en alkoholiker... og syntes nu det er sød hun endelig hjælper dig...

nu ved jeg ikke om du har noget med barnets far af gøre for ´kunne han ikke hjælpe?

en veninde

en faster moster eller sådan noget tror du ikke der er en der vil hvad med din far???

Anmeld

14. april 2012

ano14316

Princesspigen skriver:

ja sorry men skal lige af med lidt her.. håber i bær over med mig..

jeg er 14+1 idag, har voldsom kvalme og kaster også op..

har ingen energi og føler jeg ingen ting kan..

allerede for 3-4 uger siden bad jeg min fars kæreste om hjælp til at få ordnet det huslige en gang om ugen her i min lejlighed da jeg er alere og bare ligger på sofaen med en spand..

vi lavede en aftale om at hun skal komme her en gang om ugen og hjælpe mig og det ville hun rigtig rigtig gerne.. 

hun var her da os i forrige uge, sidste uge havde vi ikke tid de samme dage så der blev ik noget..

fars kæreste, tina hun har det lille problem at hun er alkoholiker.. hun kan godt lade være med at drikke i en længere periode, men falder hun først i så FALDER HUN I, og så stopper hun ikke igen før hun bliver tvunget til det på den ene eller anden måde..

hun bliver dum, sur, skælder ud uden grund, sidder bare og surmuler men ved ik selv hvorfor.. hun bliver virkelig underlig..

det skal os lige siges at hendes ene datter ikke snakker med hende af samme grund..

nå men hun låvede så at komme i onsdags, men aflyste, lovede så torsdag, det samme, og fredag og senest idag sku hun så ha været her.. men nej.. hun ligger og sover brandert ud...

min lejlighed ligner lort, energi er der ingen af og jeg skal næsmest gå rundt med en spand i hånden af frygt for ikke at nå wcet..  

graviditet er ikke en sygdom, men det føles godt nok sådan for tiden  

jeg beder jer ikke have ondt af mig eller have melidenhed for jeg ved godt der er flere der har det værre end mig.. men jeg skulle bare lige af med det.. for er virkelig SKUFFET!!

Åhh det er så hårdt at have en alkoholiker i familien. For de skuffer en gang på gang, og det er bare hårdt at blive nedprioteret i forhold til flasken.

Jeg håber du finder en løsning.

Groupon.dk har engang imellem billig rengøring 250 kr for 2 timers rengøring.

Din kvalme varer forhåbentlig ikke så længe endnu

Anmeld

14. april 2012

ano14316

kicha skriver:

Syns faktisk ik du kan tillade dig at brokke dig - du burde være være glad når hun så har mulighed for at hjælpe. Ellers må du jo bare få det gjort selv - hvis du er alene og ikke laver andet end at ligge på sofaen hele dagen så kan det da ikke være så rodet og beskidt

Det er jo skuffelsen over at blive svigtet, og ikke selve det at hun ikke kommer.

Har selv prøvet det så mange gange. Hvor min mor har skulle komme, måske endda bare til en kop the, og så kommer hun ikke, og jeg bliver så ked af det, selvom jeg jo ved at der er større chance for at hun ikke kommer end at hun rent faktisk dukker op til en aftale.

Anmeld

14. april 2012

Princesspigen

ano14316 skriver:

Åhh det er så hårdt at have en alkoholiker i familien. For de skuffer en gang på gang, og det er bare hårdt at blive nedprioteret i forhold til flasken.

Jeg håber du finder en løsning.

Groupon.dk har engang imellem billig rengøring 250 kr for 2 timers rengøring.

Din kvalme varer forhåbentlig ikke så længe endnu

det er desværre nogle penge jeg ikke lige pt har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.