Stor kaktus til Penny's værelse.:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

MomInTheMaking

Fenja09 skriver:

Du kan jo sagtens få dig en lille bod en dag, så længe du laver tingene når du har lyst til det og ikke fordi der er en deadline for hvornår det skal afleveres eller sendes. Eller det er jo bare min erfaring og føles omkring det  

Jeg har ikke haft særlig meget tid eller overskud til at lave så meget her efter jeg fødte min datter, men håber da at jeg en dag kan begynde igen.

/Fenja

ja, nu må vi se.. er så småt begyndt at tænke over hvad der ville vær gode ting at lave.

Håber der  snart er frirum for dig til at komme igang. Så må du endelig dele, så jeg kan se hvad du laver.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

MomInTheMaking

Frøken J. skriver:

Haha, nej altså! Nåede lige at tænke ved overskriften: "Nej nej nej, du kan da ikke sætte en kaktus på et barneværelse!" er glad for det ikke var en rigtig. Hvor er den fed!

Man må jo gøre hvad man kan for at tiltrække  læsere.. You know that.. Så meget kan jeg da huske.

men tak skal du have. Er også godt tilfreds med resultatet, selv om det var små kedeligt at lave kaktus'er til sidst. xD

Anmeld

17. april 2012

MomInTheMaking

Sally-Slingshot skriver:

Da jeg så overskriften, tænkte jeg, at det var da lidt upraktisk med en kaktus på børneværelset.. Men det her er jo bare genialt! Den er virkelig flot. Må jeg gemme billedet til inspiration?

Ork gem du bare løs. og tusind tak skal du have.

Anmeld

17. april 2012

MomInTheMaking

Nettemor skriver:

Hvor er du sej! Skal helt klart prøve det når jeg har afsluttet nogle af de der berygtede mange projekter

Tusind tak. haha.. jah det er lige med at få det hele gjort.

Anmeld

17. april 2012

Nettemor

Mom In The Making skriver:

Tusind tak. haha.. jah det er lige med at få det hele gjort.

Er godt igang Men det tager tid..

Anmeld

17. april 2012

Isaac's mor

Hvor er den sød

Anmeld

17. april 2012

B&J

Hvad har du så  fundet på som det første projekt?

Jeg ved det ikke jeg ligner et stort sprøgsmålstegn men i morgen skal jeg på bibloteket håber jeg kan finde noget der

Anmeld

17. april 2012

MomInTheMaking

B&J skriver:

Jeg ved det ikke jeg ligner et stort sprøgsmålstegn men i morgen skal jeg på bibloteket håber jeg kan finde noget der

Spændene. Men der findes nu også en masse nemme opskrifter på nettet.

Anmeld

17. april 2012

Savannah

Ork gem du bare løs. og tusind tak skal du have.

Tak

Anmeld

17. april 2012

MomInTheMaking

Sophie.Hammershøy skriver:

Hvor er den sød

Tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.