Stor kaktus til Penny's værelse.:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2012

B&J

Mom In The Making skriver:

Tak. Ja, kan se du er i gangm glæder mig til du viser frem hvad du får lært. Når man først har fanget det er der jo næsten ikke grænser for galskaben.

jaaa skal lige først finde ud af det men nu kigger jeg rundt og er ved at finde ud af hvad jeg skal starte med også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

MomInTheMaking

B&J skriver:

jaaa skal lige først finde ud af det men nu kigger jeg rundt og er ved at finde ud af hvad jeg skal starte med også

Hvad har du så  fundet på som det første projekt?

Anmeld

16. april 2012

Fenja09

Hvor er den fin - troede den var lidt større da jeg så den på første billede, men sød det er den

/Fenja

Anmeld

16. april 2012

MomInTheMaking

Fenja09 skriver:

Hvor er den fin - troede den var lidt større da jeg så den på første billede, men sød det er den

/Fenja

Jeg ville SÅ gerne have haft den større, men jeg havde bare ikke lavet andet end kaktus'er i et par dage jeg besluttede mig for at lave en "stor" udgave, så havde hverken garn eller tålmodigheden med mig.

MEN.. satser på at lave en større udgave på et tidspunkt, men er pt. ved at lave sutsko til hele familien efter egen opskrift. hehe.. så har vidst nok at se til. xD

Anmeld

16. april 2012

Fenja09

Jeg ville SÅ gerne have haft den større, men jeg havde bare ikke lavet andet end kaktus'er i et par dage jeg besluttede mig for at lave en "stor" udgave, så havde hverken garn eller tålmodigheden med mig.

MEN.. satser på at lave en større udgave på et tidspunkt, men er pt. ved at lave sutsko til hele familien efter egen opskrift. hehe.. så har vidst nok at se til. xD

Jamen den er også super fin som den er - i den størrelse den har  

Ja, så er der nok at se til, hvis du har gang i sutsko-projekt til hele la familia  Og man skal have gejsten og lysten til at lave sådan noget - kender det fra mig selv. Synes også at så snart man begynder at "producere" så går det sjove af.

/Fenja

Anmeld

16. april 2012

MomInTheMaking

Fenja09 skriver:

Jamen den er også super fin som den er - i den størrelse den har  

Ja, så er der nok at se til, hvis du har gang i sutsko-projekt til hele la familia  Og man skal have gejsten og lysten til at lave sådan noget - kender det fra mig selv. Synes også at så snart man begynder at "producere" så går det sjove af.

/Fenja

Ja, er godt tilfreds, men vil nu også gerne have en der er større.

Ja, lige præcis.. tænker tit "Hvis jeg nu laver nogen flere af dem her" så kan jeg  sælge dem, men det er sjældent jeg når så  langt, jeg skal ligesom have nogen at give det til, nogen jeg holder af for at være rigtig motiveret. Men prøver at bide det i mig, da jeg egentlig godt kunne tænke mig at have en lille bod på et marked en gang.

Anmeld

16. april 2012

Fenja09

Ja, er godt tilfreds, men vil nu også gerne have en der er større.

Ja, lige præcis.. tænker tit "Hvis jeg nu laver nogen flere af dem her" så kan jeg  sælge dem, men det er sjældent jeg når så  langt, jeg skal ligesom have nogen at give det til, nogen jeg holder af for at være rigtig motiveret. Men prøver at bide det i mig, da jeg egentlig godt kunne tænke mig at have en lille bod på et marked en gang.

Du kan jo sagtens få dig en lille bod en dag, så længe du laver tingene når du har lyst til det og ikke fordi der er en deadline for hvornår det skal afleveres eller sendes. Eller det er jo bare min erfaring og føles omkring det  

Jeg har ikke haft særlig meget tid eller overskud til at lave så meget her efter jeg fødte min datter, men håber da at jeg en dag kan begynde igen.

/Fenja

Anmeld

16. april 2012

Frøken J.

Så blev den endelig færdig.. Snooork den var faktisk lidt kedelig at lave. haha. men tilfreds det er jeg.

Så lige et billede af den og vindueskarmen den nu pryder.

(Jeg undskylder på forhånd rodet i haven, men vi er liiige midt i at kløve træ.. xD)

Haha, nej altså! Nåede lige at tænke ved overskriften: "Nej nej nej, du kan da ikke sætte en kaktus på et barneværelse!" er glad for det ikke var en rigtig. Hvor er den fed!

Anmeld

16. april 2012

Nettemor

Hvor er du sej! Skal helt klart prøve det når jeg har afsluttet nogle af de der berygtede mange projekter

Anmeld

16. april 2012

Savannah

Da jeg så overskriften, tænkte jeg, at det var da lidt upraktisk med en kaktus på børneværelset.. Men det her er jo bare genialt! Den er virkelig flot. Må jeg gemme billedet til inspiration?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.