Søger barnepige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

Nattøs

rikkeas skriver:

Vi Odense piger burde mødes en dag!!

enig så tager du bare lille pige med så kan vi få noget øvelse inden sommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Rikkeas

Nattøs skriver:

enig så tager du bare lille pige med så kan vi få noget øvelse inden sommer

Haha, gerne. Jeg går snart på læse ferie, så får jeg lidt mere tid!

Anmeld

12. april 2012

Nattøs

rikkeas skriver:

Haha, gerne. Jeg går snart på læse ferie, så får jeg lidt mere tid!

jamen der kan du bare se 

så må der kunne findes en dag

Anmeld

12. april 2012

Røverdatter

rikkeas skriver:

Min kærestes søster går derinde, hun går i 8. klasse, og hedder Sarah Hye - det kan være de kender hende.

Men jeg mangler til efter spisetid, at man lige kan sidde her ca to timer - så det ved jeg ikke om det bliver for sent hvis de også skal hjem og med lektier og nogle dage de har fri kl 17 og alt det?

De kender hende helt sikkert. der går jo ikke så mange elever. Line går vist i 7. klasse, så de må kende hinanden

Ja, altså jeg ved heller ikke om det måske er for sent. Hmm...

Hvad siger du til at jeg prøver at spørge Line ad, om hun kunne være interesseret og om det kan lade sig gøre?

Så  kan du altid tænke over det i mellemtiden

Anmeld

13. april 2012

Rikkeas

Himmelsmil skriver:

De kender hende helt sikkert. der går jo ikke så mange elever. Line går vist i 7. klasse, så de må kende hinanden

Ja, altså jeg ved heller ikke om det måske er for sent. Hmm...

Hvad siger du til at jeg prøver at spørge Line ad, om hun kunne være interesseret og om det kan lade sig gøre?

Så  kan du altid tænke over det i mellemtiden

Jamen jo, jeg tænker måske fra 19-21 .. Men igen; ved ikke om det bliver for sent, når det er fast tre gange i ugen HVER uge

Men jo, hvis hun er frisk - så er jeg frisk

Anmeld

13. april 2012

stumpen-89

Ellers er jeg frisk  

Jeg bor i Odense n og har bil, jeg er 23 år 

Anmeld

13. april 2012

Røverdatter

rikkeas skriver:

Jamen jo, jeg tænker måske fra 19-21 .. Men igen; ved ikke om det bliver for sent, når det er fast tre gange i ugen HVER uge

Men jo, hvis hun er frisk - så er jeg frisk

Line er super frisk! Hun vil bare gerne vide hvilke dage det er, for hun har noget ekstra ballettræning hver tirsdag og torsdag til kl. 18.30.

Men tidspunkterne er helt fine. Hvor i Odense SØ bor du spørger hun til? Du kan bare sende en PB hvis det er

Anmeld

24. januar 2013

Melissa Kaup

Rikkeas skriver:

Hej piger - jeg søger en barnepige.

Er der nogle af jer til kan anbefale mig en sød (ung) pige, til at kunne sidde ved min lille skat et par timer efter spisetid?

Jeg skal have gang i noget workout ala Fitness. 

Min kæreste og jeg bor ikke sammen, og jeg får ikke ham til at sidde her fast 3 gange i ugen..

Hjælp mig, hvis I kan :-D

Hej  Jeg er en pige på 12 år der er meget intreseret i at passe et lille barn  hvor gammel er det dit barn er, og får man løn? 

Anmeld

25. januar 2013

Rikkeas

Melissa Kaup skriver:

Hej  Jeg er en pige på 12 år der er meget intreseret i at passe et lille barn  hvor gammel er det dit barn er, og får man løn? 

Hej :-) Tak fordi du skrev. Men det er ved at være nogle måneder siden jeg søgte en barnepige, så jeg har fået løst mit problem. Men tusind tak fordi du ville :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.