Søger barnepige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

Røverdatter

Kender to piger på hhv. 12 og 14 som er søstre - de er virkelig ansvarlige trods alderen - min søn skal snart passes af dem og de mangler et fritidsjob.

De går på Balletskolen i Odense, hedder Line og Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Røverdatter

Himmelsmil skriver:

Kender to piger på hhv. 12 og 14 som er søstre - de er virkelig ansvarlige trods alderen - min søn skal snart passes af dem og de mangler et fritidsjob.

Line på 14 år ville nok være mere ideel end hendes to år yngre søster.

Medmindre du har fundet en anden

Anmeld

12. april 2012

Nattøs

rikkeas skriver:

Jeg havde tænkt mig 3 gange i ugen; fx mandag, tirsdag og torsdag.

Eller mandag, onsdag torsdag.

Bare sådan at jeg kan holde min træning ved lige, og det tager jo ikke mere end et par timer, så det er til at overkomme :-)

Og jeg vil gerne give 200 kr for det -eller hvad sådan noget koster. Jeg har selv været barnepige for adskillige, men har da glemt alt om hvad jeg har fået for det :p

tre gange om ugen er forståeligt nok

Men jeg er 26+0 henne altså 27 uger. så der ville nok ikke gå så langt tid før at jeg nok skulle stoppe, da jeg ikke rigtigt bryder mig om knallerten længere, da baby sparker 

det er jeg også lige nød til at tænke på 

Anmeld

12. april 2012

Nattøs

Himmelsmil skriver:

Line på 14 år ville nok være mere ideel end hendes to år yngre søster.

Medmindre du har fundet en anden

ja tror også det ville være et dejligt job for en 14 årige

Anmeld

12. april 2012

Rikkeas

Himmelsmil skriver:

Min kærestes søster går derinde, hun går i 8. klasse, og hedder Sarah Hye - det kan være de kender hende.

Men jeg mangler til efter spisetid, at man lige kan sidde her ca to timer - så det ved jeg ikke om det bliver for sent hvis de også skal hjem og med lektier og nogle dage de har fri kl 17 og alt det?

Anmeld

12. april 2012

Rikkeas

Nattøs skriver:

tre gange om ugen er forståeligt nok

Men jeg er 26+0 henne altså 27 uger. så der ville nok ikke gå så langt tid før at jeg nok skulle stoppe, da jeg ikke rigtigt bryder mig om knallerten længere, da baby sparker 

det er jeg også lige nød til at tænke på 

Sikke en skam! - Jeg må prøve at søge videre.

Men ellers tak fordi at du ville - jeg er frisk på at mødes en dag, hvor det ikke gælder baby sitting :-D

Anmeld

12. april 2012

Nattøs

rikkeas skriver:

Men ellers tak fordi at du ville - jeg er frisk på at mødes en dag, hvor det ikke gælder baby sitting :-D

hehe jamen vil da gerne mødes og kunne din datter have blive transpoteret her til, var det nok en anden mulighed 

Men selvfølgelig skal hun passe sin søvn.  

Anmeld

12. april 2012

pemiro

rikkeas skriver:

Ej endnu en fra odense synes der er så få herinde der er fra odense..

Hvis det ikke havde været fordi jeg er nogle uger længere henne end nattøs, så ville jeg da også godt ha hjulpe

Anmeld

12. april 2012

Nattøs

pemiro skriver:

Hvis det ikke havde været fordi jeg er nogle uger længere henne end nattøs, så ville jeg da også godt ha hjulpe

ja det ville da være en hygge tjans  ihh.... 

Anmeld

12. april 2012

Rikkeas

pemiro skriver:

Vi Odense piger burde mødes en dag!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.