Yoga

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

Alexander&Lærke

Jeg gik til noget efterfødselsgym som var en blanding af bla yoga og det var hård og pisse svært. Men overhved ikke mig. begyndte istedet for  til noget som havde noget styke og kondition. Og det var langt mere spændende og gav noget helt andet. Er helt trist over at det er stoppet for denne gang. Elskede den time om ugen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Rikkeas

Mette&Alexander skriver:

Jeg gik til noget efterfødselsgym som var en blanding af bla yoga og det var hård og pisse svært. Men overhved ikke mig. begyndte istedet for  til noget som havde noget styke og kondition. Og det var langt mere spændende og gav noget helt andet. Er helt trist over at det er stoppet for denne gang. Elskede den time om ugen....

Sådan er man så forskellige jo, man finder jo ikke ud af hvad man er til, før man prøver det af

men FEDT at du fandt det rette for dig :-D

Anmeld

12. april 2012

Alexander&Lærke

rikkeas skriver:

Sådan er man så forskellige jo, man finder jo ikke ud af hvad man er til, før man prøver det af

men FEDT at du fandt det rette for dig :-D

Nej det er rigtigt..... men så kan jeg da sige at jeg fandt ud af hvad der ikke var mig....

Anmeld

12. april 2012

LR85

rikkeas skriver:

Haha, hvor fedt sagt :-D

Jeg tænker også, at jeg simpelthen ikke har ro i røven til det :-D

Nu er det et hold op 4 gange og har været der to, så kan lige så godt fortsætte. 

Men ja, man ligger og løfter armen, trækker vejret i 10 min. Så den anden arm, trækker vejret i 10 min osv. 

Jeg keder mig, men hva faen, kan da bruge tiden på a få ro i kroppen

Anmeld

12. april 2012

Kamulla

rikkeas skriver:

Jaaa.. Hmm. jeg vil hellere fitness, for jeg tror ikke at jeg har tålmodigheden til alt det bøj og stræk og med ind og ud åndinger hahaha.

hehe derfor jeg går i fitness ved siden af dur ikke til træning hvor jeg faktisk ikke sveder også kun derfor jeg gør det herhjemme.. men har en dårlig ryg og yoga er perfekt til træning af dette

Anmeld

12. april 2012

Malthes mor

Yoga er også godt hvis man lider af søvnløshed. Det giver kroppen en ro og træthed. Skal dog ikke udøves lige inden sengetid

Anmeld

13. april 2012

Rikkeas

tak for de gode råd alle sammen :-D

Jeg ved ikke om jeg har lyst til at prøve det - jeg starter ihvertfald i fitness, og så må vi se hvad der så sker.

Anmeld

13. april 2012

come2

rikkeas skriver:

Hvad er jeres erfaringer med yoga - og hvad gør det godt for?

Jeg har prøvet det, og der er allllt for stille til mig.

Vil meget hellere have pulsen op og føle jeg er brugt når jeg tager hjem

Anmeld

13. april 2012

Rikkeas

come2 skriver:

Jeg har prøvet det, og der er allllt for stille til mig.

Vil meget hellere have pulsen op og føle jeg er brugt når jeg tager hjem

Præcis - så man føler man har brugt sin krop.

Anmeld

13. april 2012

Klokkeblomst88

Jeg synes, at det er helt fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.