Yoga

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
24 svar
0 synes godt om
12. april 2012

Rikkeas

Hvad er jeres erfaringer med yoga - og hvad gør det godt for?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Kamulla

du træner musklerne på en god måde, du bliver mere smidig og mere stærk , samt du får en flot figur

Anmeld

12. april 2012

Rikkeas

Kamulla skriver:

du træner musklerne på en god måde, du bliver mere smidig og mere stærk , samt du får en flot figur

Hvor ofte skal man dyrke det?

Anmeld

12. april 2012

Kamulla

rikkeas skriver:

Hvor ofte skal man dyrke det?

årh det ved jeg ikke.. har hentet et pogram på min mac med forskellige yoga videoer... det træner jeg 2 gange om ugen ca. og så træner jeg noget cirkeltræning ved siden af..

prøvede noget bodyflow (mener jeg det hed) i fitness.dk engang.. det lidt som yoga.. tænkte "det jo slet ikke hårdt, og føler mig dum når men står og skal ligne et træ" men for satan jeg havde ondt alle steder dagen efter haha

nu har jeg alligevel ondt alle steder pga. cirkeltræningen som minder om cross fitt.. men 2-3 gange om ugen burde være fint.. de dage hvor man har mindre tid kan man jo køre "Quick" program

Anmeld

12. april 2012

Muffin_girl

rikkeas skriver:

Hvad er jeres erfaringer med yoga - og hvad gør det godt for?

Jeg har kun hørt godt om det Jeg er selv blevet anbefalet dette .. Da man træner uden at være for hård ved musklerne, men samtidig hård uden at det smadrer kroppen totalt

Anmeld

12. april 2012

Rikkeas

Kamulla skriver:

årh det ved jeg ikke.. har hentet et pogram på min mac med forskellige yoga videoer... det træner jeg 2 gange om ugen ca. og så træner jeg noget cirkeltræning ved siden af..

prøvede noget bodyflow (mener jeg det hed) i fitness.dk engang.. det lidt som yoga.. tænkte "det jo slet ikke hårdt, og føler mig dum når men står og skal ligne et træ" men for satan jeg havde ondt alle steder dagen efter haha

nu har jeg alligevel ondt alle steder pga. cirkeltræningen som minder om cross fitt.. men 2-3 gange om ugen burde være fint.. de dage hvor man har mindre tid kan man jo køre "Quick" program

jeg foretrækker fitness så.

jeg har ikke tålmodighed til alt det der

Anmeld

12. april 2012

Rikkeas

AalborgPigen skriver:

Jeg har kun hørt godt om det Jeg er selv blevet anbefalet dette .. Da man træner uden at være for hård ved musklerne, men samtidig hård uden at det smadrer kroppen totalt

Jaaa.. Hmm. jeg vil hellere fitness, for jeg tror ikke at jeg har tålmodigheden til alt det bøj og stræk og med ind og ud åndinger hahaha.

Anmeld

12. april 2012

LR85

Jeg går til graviditets yoga og må altså sige a det er r** kedeligt. 

Jeg er meget mere til noget rytmik, gymnastik, dans eller lign. 

Anmeld

12. april 2012

Rikkeas

LR85 skriver:

Jeg går til graviditets yoga og må altså sige a det er r** kedeligt. 

Jeg er meget mere til noget rytmik, gymnastik, dans eller lign. 

Haha, hvor fedt sagt :-D

Jeg tænker også, at jeg simpelthen ikke har ro i røven til det :-D

Anmeld

12. april 2012

Muffin_girl

rikkeas skriver:

Jaaa.. Hmm. jeg vil hellere fitness, for jeg tror ikke at jeg har tålmodigheden til alt det bøj og stræk og med ind og ud åndinger hahaha.

Det har jeg heller ikke  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.