Hvordan taber man sig naar man ammer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

Gravid2012

Kay skriver:

lydder sjovt

ja og den er ikke saa dyr... hvis du overvejer det, er det hvis omkring 100-150 kr.. og den gir dig ogsaa et madprogram, efter du har tastet ind hvor meget du vejer, hvor hoej du er osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Kay

1234567890 skriver:

ja og den er ikke saa dyr... hvis du overvejer det, er det hvis omkring 100-150 kr.. og den gir dig ogsaa et madprogram, efter du har tastet ind hvor meget du vejer, hvor hoej du er osv..

det må jeg kigge nærmere på når jeg kommer tættere på

Anmeld

12. april 2012

Nattøs

Min plan er at amme og gå mange ture spise sundt og leve som vi gøre nu.

Anmeld

12. april 2012

MariaJ

Man bør ikke gå på en decideret hård slankekur, når man ammer. De miljøgifte vi alle har i kroppen sidder i fedtet, og når du slanker dig frigives de i mælken til dit barn. Jeg tror bare man må slå koldt vand i blodet, leve sundt, gå tur med barnevognen eller træne lidt og acceptere at det kan tage lidt tid før kiloene er raslet af. Det skal nok komme.

Anmeld

12. april 2012

Valle81

Hey,

Vil bare sige at amning i sig selv ofte er en god kilde til at smid klo. Husk at spise sundt.

Vil bare sige at mht træning, så skal du passe på og tænke dig om, for meget træningen nedsætter mælkreproduktionen og kvaliteten af mælken. Så du skal tænke ekstra over kosten hvis du træner:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.