Hvordan taber man sig naar man ammer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.425 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. april 2012

Gravid2012

...for man maa vel ikke tage de pulver der er paa market, som er en hurtig loesning...

Hvis man er paa udkig efter en hurtig maade man kan tabe, naar man ammer sig, hvad er saa en mulighed?

hvad gjorder i ? og hvor lang tid tog det pr kilo fx?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

RiUL

Man træner Og spiser sundt  

Synes i hvert fald ikke at det er okay, at sulte sig, eller begynde på nupo kur når man ammer, der skal man tænke på barnet

Min søn er 7 måneder, og jeg har spist sundt og nogenlunde fedtfattigt siden han blev født, og så træner jeg. Jeg har tabt mig 4 kg, fra min startvægt da jeg blev gravid. Og der var ikke meningen at jeg skulle "slanke" mig

Ps. Er heller ikke "tilhænger" af pulverkure, da jeg er sikker på at man tager på igen, når man stopper med det

Anmeld

12. april 2012

Gravid2012

RiUL skriver:

Man træner Og spiser sundt  

Synes i hvert fald ikke at det er okay, at sulte sig, eller begynde på nupo kur når man ammer, der skal man tænke på barnet

Min søn er 7 måneder, og jeg har spist sundt og nogenlunde fedtfattigt siden han blev født, og så træner jeg. Jeg har tabt mig 4 kg, fra min startvægt da jeg blev gravid. Og der var ikke meningen at jeg skulle "slanke" mig

Ps. Er heller ikke "tilhænger" af pulverkure, da jeg er sikker på at man tager på igen, når man stopper med det

okay det er ogsaa en go og sund ide.. tak for dit svar

Anmeld

12. april 2012

Kay

jeg har en plan om at amme... og så dyrke den motion jeg kan... spise sundt... det er jo godt for både mig og baby... og så undersøge lidt om hvor mange kalorier jeg bør spise når jeg ammer og så fortsætte med madlog som jeg brugte før jeg blev gravid

Anmeld

12. april 2012

Røverdatter

Der har desværre været ret meget at se til herhjemme, så jeg har ikke fået spist så meget som jeg sikkert skulle - så vejer nu 3 kg under starvægten før graviditeten - jeg er ikke åleslank, men meget normal slank af bygning Men jeg tror faktisk også at det er selve amningen der gør det.

Jeg træner mest i form af at gå utroooolig mange ture med barnevognen

Anmeld

12. april 2012

Gravid2012

Kay skriver:

jeg har en plan om at amme... og så dyrke den motion jeg kan... spise sundt... det er jo godt for både mig og baby... og så undersøge lidt om hvor mange kalorier jeg bør spise når jeg ammer og så fortsætte med madlog som jeg brugte før jeg blev gravid

det lyder som en go plan.. jeg har ogsaa planer om at amme, og har koebt mig MEL B (playstation 3 spil) hvor hun har lavet et fitness programme for nye moedre, som viser oevelser lavet til nye moedre... den planlaegger jeg da bruge : D

Anmeld

12. april 2012

Kay

1234567890 skriver:

det lyder som en go plan.. jeg har ogsaa planer om at amme, og har koebt mig MEL B (playstation 3 spil) hvor hun har lavet et fitness programme for nye moedre, som viser oevelser lavet til nye moedre... den planlaegger jeg da bruge : D

uhh den lydder spædende er det til move??

Anmeld

12. april 2012

Gravid2012

Kay skriver:

uhh den lydder spædende er det til move??

der er saadan en move man kan koebe til spillet, men den har jeg ikke.. saa man skal egentlig bare efterligne hende Mel B... meget sjov

Anmeld

12. april 2012

Kay

1234567890 skriver:

der er saadan en move man kan koebe til spillet, men den har jeg ikke.. saa man skal egentlig bare efterligne hende Mel B... meget sjov

lydder sjovt

Anmeld

12. april 2012

l.kjoeller

1234567890 skriver:

...for man maa vel ikke tage de pulver der er paa market, som er en hurtig loesning...

Hvis man er paa udkig efter en hurtig maade man kan tabe, naar man ammer sig, hvad er saa en mulighed?

hvad gjorder i ? og hvor lang tid tog det pr kilo fx?

skal selv amme for første gang snart, men min plan er bare at spise rigtigt og motionere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.