Heeelp Me ang. trusler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

A&F

Kram til dig ven. Forstår at du er bange. Nu nævner du jo intet om årsagen, men du skal melde dem til politiet . Så de kan "holde" sig væk fra dig/jer. Håber du bliver taget alvorligt .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

jaaaa håber jeg også

ønsker dig alt held og lykke

Anmeld

12. april 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

ønsker dig alt held og lykke

tak

Anmeld

12. april 2012

aarhusmor

Hvor er det skræmmende at du har sådan en familie.

Pkt. 1: hvis du går under jorden - gør de så din kæreste og dennes børn noget?

Pkt. 2: Tag en snak med politiet - og får du opringninger, så optag

Pkt. 3: Tag kontakt til et krisecenter. Måske har de gode ideer til hvad du kan gøre

Anmeld

12. april 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

jaaa tænker bare om det er en psykolog. eller hvad det er jeg skal have fat i. tør ikke gå uden for døren, eller en tur gennem byen.
jeg høre alt verdens mærkelige ting, f,eks en bil der kommer, som ikke kommer. min mobil ringer, som ikke ringer.
At melde dem til politiet ville gøre det hele meget værre.

Har du hemmeligt nummer osv? Hvis ikke ville det måske hjælpe dig at blive anonym og måske få hemmelig adresse. 

Og så har du uden tvivl brug for at tale med en professionel - jeg tænker psykolog-konsultation. Der er desværre ventetider, men jeg håber du kan komme til det. Det her kan du ikke gå med - sådan en frygt. 

Anmeld

12. april 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Har du hemmeligt nummer osv? Hvis ikke ville det måske hjælpe dig at blive anonym og måske få hemmelig adresse. 

Og så har du uden tvivl brug for at tale med en professionel - jeg tænker psykolog-konsultation. Der er desværre ventetider, men jeg håber du kan komme til det. Det her kan du ikke gå med - sådan en frygt. 

jaaa jeg er virkelig så bange, jeg bare fryser og fryser hele tiden.

hemmeligt nummer har jeg sat i gang. hemmelig adresse er ikke nemt når moren til min kærestes børn kender dem.

jeg kan kun se en udvej lige nu, at gå fra kæresten og gå under jorden

Anmeld

12. april 2012

wamse

Nu ved jeg jo ikke noget om årsagen til jeres uenigheder, men jeg ville uden tvivl melde dem for det, eller som start ville jeg informere dem om, at næste gang, der kommer trusler, så melder du dem. Jeg har selv oplevet trusler på livet, og det var konsekvensen for vedkommende.

Anmeld

12. april 2012

Musen5

For guds skyld meld dem!!!!

De skal ikke tro de kan slippe afsted med det.

Hvorfor er de så sure,gale osv på dig? Bliver da lidt nysgerrig, men det er selvfølgelig helt op til dig om du vil fortælle det.

Håber du finder en løsning du kan leve med.

/Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.