Heeelp Me ang. trusler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. april 2012

Anonym trådstarter

jeg skriver som anonym, da man aldrig ved hvem der læser med.

Jeg blev ringet op i går af et familiemedlem ( har i 3 år ikke haft noget med min familie og gøre) og blevet truet med tæsk, de var så på vej hjem til mig, men noget gik galt.

Jeg ved han er i stand til at gøre dette.

I nat har jeg ik sovet, jeg kan intet spise, er så bange for at mit og kærestens forhold skal gå til (jeg tænker ik på andet) jeg er fuldstændig uoplagt.
Jeg har i fået nogen sindsyge tank, såsom om hvad jeg kunne gøre for at der igen blev ro på.

Hvad tror i?? er det sådan en gang akut stress???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg blev ringet op i går af et familiemedlem ( har i 3 år ikke haft noget med min familie og gøre) og blevet truet med tæsk, de var så på vej hjem til mig, men noget gik galt.

I nat har jeg ik sovet, jeg kan intet spise, er så bange for at mit og kærestens forhold skal gå til (jeg tænker ik på andet) jeg er fuldstændig uoplagt.
Jeg har i fået nogen sindsyge tank, såsom om hvad jeg kunne gøre for at der igen blev ro på.

Anmeld

12. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

jeg ser 2 muligheder..

enten melder du dem.. (kan gøre det hele værre.. )

eller os går du/i under jorden.. så de ikke kan finde jer.. og bliver "væk" ind til der falder ro på..

(selvfølgelig an på hvad det er de mener du har gjordt dem)

Anmeld

12. april 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

Ja, jeg tror du har fået noget akut stress. Dit hoved kan ikke finde ro og der er indre kaos fordi noget akut stressende er opstået - og det er klart at sådan en trussel vil stresse dig. 

Du har brug for noget hjælp Du skal ikke gå med det alene! Truslerne bør meldes og så kan du gå til lægen med din akut opståede stress og få nogle konsultationer. Du har brug for noget i hvert fald. 

Anmeld

12. april 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

jeg ser 2 muligheder..

enten melder du dem.. (kan gøre det hele værre.. )

eller os går du/i under jorden.. så de ikke kan finde jer.. og bliver "væk" ind til der falder ro på..

(selvfølgelig an på hvad det er de mener du har gjordt dem)

det er umuligt for min kæreste at gå med under jorden, da han har nogen børn hvis mor kender dem alle

Anmeld

12. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

det er umuligt for min kæreste at gå med under jorden, da han har nogen børn hvis mor kender dem alle

så er der ikke mange muligheder tilbage  

Anmeld

12. april 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Ja, jeg tror du har fået noget akut stress. Dit hoved kan ikke finde ro og der er indre kaos fordi noget akut stressende er opstået - og det er klart at sådan en trussel vil stresse dig. 

Du har brug for noget hjælp Du skal ikke gå med det alene! Truslerne bør meldes og så kan du gå til lægen med din akut opståede stress og få nogle konsultationer. Du har brug for noget i hvert fald. 

jaaa tænker bare om det er en psykolog. eller hvad det er jeg skal have fat i. tør ikke gå uden for døren, eller en tur gennem byen.
jeg høre alt verdens mærkelige ting, f,eks en bil der kommer, som ikke kommer. min mobil ringer, som ikke ringer.
At melde dem til politiet ville gøre det hele meget værre.

Anmeld

12. april 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

så er der ikke mange muligheder tilbage  

det jeg frygter allermest er at miste kæresten´, men det er den eneste måde jeg kan se at jeg kan blive "væk"

Anmeld

12. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

det jeg frygter allermest er at miste kæresten´, men det er den eneste måde jeg kan se at jeg kan blive "væk"

det kan jeg godt se.. det er ikke en sjov situration du står i.. håber du finder en løsning

Anmeld

12. april 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

det kan jeg godt se.. det er ikke en sjov situration du står i.. håber du finder en løsning

jaaaa håber jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.